۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
نمایشگر گلکسی S23 چه ویژگی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مدل پایه گلکسی S23 با نمایشگری که ضخامت آن نسبت به گلکسی S22 بیشتر است، عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های جدیدی درباره سری گلکسی S23 منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالاً در این گوشی‌ها شاهد افزایش ضخامت حاشیه‌های نمایشگر خواهیم بود. درحالی‌که دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های اندروید، تلاش می‌کنند حاشیه صفحه‌نمایش مدل‌های جدید محصولات خود را کاهش دهند.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، گلکسی S23 به عنوان جایگزین گلکسی S22 شناخته می‌شود؛ این مدل احتمالاً ارزان‌قیمت‌ترین نسخه پرچم‌داران بعدی سامسونگ خواهد بود. ابعاد حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S23 معادل ۰.۱۵ میلی‌متر خواهد بود که نسبت به حاشیه‌های اطراف نمایشگر S22 ضخیم‌تر است. افزایش ضخامت صفحه‌نمایش در مدل جدید پرچم‌دار سامسونگ، یک گام رو به عقب محسوب می‌شود.

طبق شایعات ارائه شده، گلکسی S23 نسبت به S22 فقط از تراشه به‌روزشده استفاده خواهد کرد و انتظار می‌رود دیگر ویژگی‌های آن با مدل کنونی یکسان باشد. بدین ترتیب نسل بعدی پرچم‌دار پایه سامسونگ با نمایشگر 1080p، باتری و دوربین یکسان با گلکسی S22 پایه، وارد بازار خواهد شد. این در حالی است که طبق گزارش‌های اخیر، گلکسی S23 اولترا احتمالاً با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت بزرگ‌تر نسبت به نسل قبل خود معرفی خواهد شد.

کد خبر 605899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.