مانیتورهای گیمینگ سری فانتوم ASRock معرفی شد

ASRock مانیتورهای گیمینگ سری فانتوم را با آنتن وای‌فای داخلی و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ASRock مانیتورهای گیمینگ جدیدی موسوم به فانتوم گیمینگ معرفی کرد؛ این نمایشگرهای جدید در دو مدل با شناسه‌های PG34WQ15R2B (با ابعاد ۳۴ اینچ) و PG27FF1A (با ابعاد ۲۷ اینچ) عرضه می‌شود. محصولات ذکر شده از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و نرخ پاسخگویی یک میلی‌ثانیه بهره می‌برند؛ قابلیت‌هایی که به گیمرها اجازه می‌دهند هنگام اجرای بازی‌ها، یک قدم از رقبای خود جلوتر باشند.

مانیتورهای گیمینگ سری فانتوم ASRock قابلیت‌های جذابی مانند HDR، AMD FreeSync Premium و Flicker-Free را ارائه می‌دهند که به ایجاد تجربه‌ای بی‌نظیر در اجرای بازی‌ها کمک می‌کند. ویژگی منحصربه‌فرد مانیتور PG34WQ15R2B بهره گرفتن از آنتن وای‌فای داخلی است. این آنتن‌ها می‌توانند قدرت سیگنال وای‌فای کامپیوتر را حداکثر تا 7dBi ارتقا دهند که به گیمرها کمک می‌کنند از اجرای روان و بدون تأخیر بازی‌های آنلاین لذت ببرند. مانیتور PG34WQ15R2B وضوح WQHD را ارائه می‌دهد و ۹۱ درصد گستره رنگی DCI-P3 و ۱۱۵ درصد گستره رنگی sRGB را پوشش می‌دهد؛ زاویه دید این مانیتور نیز ۱۷۸ درجه است.

از طرف دیگر، مدل PG27FF1A وضوح تصویر Full HD را ارائه می‌دهد و از ۹۴ درصد گستره رنگی DCI-P3 و ۱۲۳ درصد گستره رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند؛ زاویه دید این مدل نیز ۱۷۸ درجه است. البته این محصول بدون آنتن وای‌فای داخلی عرضه خواهد شد. پایه‌های نمایشگرهای فانتوم گیمینگ ASRock به صورت ارگونومیک طراحی شده است تا گیمرها هنگام اجرای بازی، فضای بیشتری در دسترس داشته باشند.

محصولات ذکر شده همچنین امکان تنظیم ارتفاع و شیب را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این دستگاه‌ها از درگاه DisplayPort با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، دو پورت اضافه HDMI 2.0 روی این محصولات تعبیه شده است که می‌توان از آن‌ها برای اتصال به نمایشگرهای ثانویه و کنسول‌های سازگار استفاده کرد.

کد خبر 605898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.