۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
گوشی آنر X40 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی آنر X40 5G با نمایشگر AMOLED خمیده و تراشه Snapdragon 695 معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جدیدترین گوشی آنر که X40 5G نام دارد با چهار رنگ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، ابعاد این محصول ۷.۹ * ۷۳.۹ * ۱۶۱.۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۲ گرم است. گوشی جدید آنر به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی خمیده AMOLED مجهز شده است، نسبت تصویر آن نیز ۲۰:۹ است و وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. نمایشگر این محصول همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، ۱.۰۷ میلیارد رنگ و ۱۰ لمس همزمان پشتیبانی می‌کند.

آنر از دوربین جلوی هشت مگاپیکسلی برای گوشی X40 5G استفاده کرده است، دوربین پشتی آن نیز شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی دیجیتال هشت برابری و دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. گشودگی دیافراگم لنز دوربین‌های پشتی این محصول نیز به ترتیب f/1.8 و f/2.4 است. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

گوشی آنر X40 5G از تراشه Snapdragon 695 و گرافیک Adreno 619 بهره می‌برد. این سیستم-روی-چیپ شامل دو هسته Cortex A78 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است. این میان‌رده از فناوری شارژ سریع سیمی تا ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند، اما فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم است. این گوشی به صورت پیش‌فرض با رابط کاربری اختصاصی Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ عرضه می‌شود.

همانطور که از نام گوشی آنر X40 5G مشخص است، از شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کند. دیگر قابلیت‌های ارتباطی این محصول شامل وای‌فای، بلوتوث ۵.۱ و درگاه USB-C است. این محصول از حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر بهره می‌برد، بنابراین کاربران می‌توانند از سیستم تشخیص چهره دوبعدی آن برای احراز هویت بهره ببرند.

مدل ۱۲۸ گیگابایتی آنر X40 5G با رم شش گیگابایت در چین با قیمت ۲۱۴ دلار به فروش می‌رسد. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه با رم هشت گیگابایت با قیمت ۲۴۳ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن با رم هشت گیگابایت با قیمت ۲۸۶ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در نهایت مدل ۲۵۶ گیگابایتی این میان‌رده جدید با رم ۱۲ گیگابایت با برچسب قیمت ۳۲۹ دلار عرضه خواهد شد. در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد عرضه جهانی این گوشی در دسترس نیست، اما گفته می‌شود این محصول فقط در دو نسخه با حافظه ذخیره‌سازی متفاوت در دیگر کشورهای جهان به فروش خواهد رسید.

کد خبر 605666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.