تبلت اقتصادی آنر Pad X8 Lite وارد بازارهای جهانی خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت اقتصادی آنر Pad X8 Lite با تراشه Helio P22T روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تبلت آنر پد هشت ماه جولای برای بازار چین رونمایی شد و حالا این محصول برای بازارهای جهانی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. آنر اکنون Pad X8 Lite را به فهرست محصولات وب‌سایت خود اضافه کرده است که به نظر می‌رسد گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر Pad 8 است.

نسخه جهانی آنر Tab X8 Lite به صفحه‌نمایش LCD و تراشه Helio P22T مدیاتک و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است. در مقام مقایسه، آنر اکثر مدل‌های تبلت‌های سری Pad 8 را با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌کند. میزان رم دستگاه ذکر شده در وب‌سایت این شرکت ذکر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت با چهار گیگابایت حافظه رم روانه بازار شود.

تبلت مقرون‌به‌صرفه آنر X8 Lite از دوربین پشتی پنج مگاپیکسلی بدون فلش LED و دوربین دو مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد. این دستگاه به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 10 را به همراه پوستی سفارشی Magic UI 6.1 اجرا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به گواهی TUV برای محافظت از چشم در برابر نور آبی اشاره کرد.

تبلت ذکر شده دارای بلندگوهای دوگانه بزرگ، باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، درگاه microUSB، بلوتوث و وای‌فای a/b/g/n/ac 802.11 است. درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون از روی این تبلت حذف شده است. تبلت آنر Pad X8 Lite در وب‌سایت این شرکت در رنگ آبی فهرست شده است. این برند چینی جزئیاتی از تاریخ دقیق عرضه تبلت مقرون‌به‌صرفه جدید خود و مدل LTE آن ارائه نداده است. از آنجایی که این محصول شباهت بسیار زیادی به آنر تب هفت دارد، احتمالاً با برچسب قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار فروخته خواهد شد.

کد خبر 605659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.