فعال شدن ۳ خط مینی‌بوس از ابتدای مهرماه

شهردار تیران گفت: شهرداری در راستای کمک به تسهیل حمل‌ونقل دانش‌آموزان سه خط مینی‌بوس در شهر را از اول مهرماه فعال می‌کند.

حسن حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، اظهار کرد: علاوه بر شرکت‌های سرویس مدارس حمل‌ونقل عمومی از جمله تاکسی و مینی‌بوس نیز از اول مهرماه تقویت می‌شود.

وی افزود: سه خط مینی‌بوس برای جابه‌جایی دانش‌آموزان از شهرک‌های بهارستان، باهنر و صادقیه و روستای عزیزآباد در مسیرهای اصلی شهر تردد می‌کنند، فعال می‌شود.

شهردار تیران خاطرنشان کرد: این خطوط حمل‌ونقل عمومی مسیرهای اصلی بلوار امام رضا (ع)، امام خمینی (ره) و شهید بهشتی را پوشش می‌دهد و در حال حاضر یک خط مینی‌بوس برای شهرک بهارستان و شهید باهنر فعال است.

حجتی با بیان اینکه نظارت بر شرکت‌های سرویس مدارس توسط سازمان حمل‌ونقل انجام می‌شود، تصریح کرد: فعال‌سازی ناوگان حمل‌ونقل شهرداری برای کاهش هزینه‌ها و کمک به خانواده‌ها مؤثر است. شهرداری ۲۱۰ میلیون ریال یارانه به صورت ماهیانه برای کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی پرداخت می‌کند.

وی زیباسازی شهر، خط‌کشی معابر و گذرگاه‌های روبه‌روی مدارس و کمک به فضاسازی بیرونی آموزشگاه‌ها را از برنامه‌های مدیریت شهری تیران در آستانه فصل بازگشایی مدارس عنوان کرد و گفت: حمل‌ونقل دانش‌آموزان از روستاها به مدارس شهر توسط خانواده‌ها و سرویس حمل‌ونقل عمومی انجام می‌شود.

شهردار تیران با بیان اینکه پلیس و آموزش و پرورش وظیفه نظارت بر این حوزه را برعهده دارند، گفت: نظارت بر سرویس مدارس در اقدامی مشترک توسط سازمان حمل‌ونقل شهرداری، آموزش و پرورش و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود.

کد خبر 605340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.