ظرفیت باتری سری جدید اپل‌واچ فاش شد

داده‎های آژانس 3C چین، ظرفیت دقیق باتری همه مدل‌های اپل واچ ۲۰۲۲ را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل معمولاً هنگام معرفی محصولات جدید خود از اعلام ظرفیت باتری آن‌ها خودداری می‌کند، در عوض میزان شارژدهی آن را ارائه می‌دهد. خوشبختانه آژانس‌های صدور گواهی همیشه ظرفیت دقیق باتری محصولات الکترونیکی را در پایگاه داده خود ثبت می‌کند و اکنون براساس داده‌های 3C چین، ظرفیت باتری همه مدل‌های جدید اپل‌واچ که هفته گذشته معرفی شده‌اند، در دسترس قرار گرفته است.

نسخه ۴۰ میلی‌متری مدل ۲۰۲۲ اپل‌واچ SE، کمترین ظرفیت باتری را در میان ساعت‌های هوشمند جدید اپل دارد و طبق اطلاعات 3C به باتری ۲۴۵ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. مدل ۴۴ میلی‌متری این محصول نیز از باتری ۲۹۶ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. نسخه ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری اپل‌واچ سری هشت نیز به ترتیب از باتری ۲۸۲ و ۳۰۸ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند.

ساعت‌های سری هشت اپل با نمایشگر همیشه روشن، سیستم ردیابی خودکار فعالیت و تشخیص سقوط، با هربار شارژ کامل تا ۱۸ ساعت دوام خواهند آورد، اما حالت اختیاری کم‌مصرف تعبیه‌شده بر این محصولات به شما اجازه می‌دهد با غیرفعال کردن بعضی ویژگی‌ها، عمر باتری را تا ۳۶ ساعت افزایش دهید.

اپل‌واچ اولترا نیز از باتری ۵۴۲ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و این یعنی بزرگ‌ترین باتری میان ساعت‌های ۲۰۲۲ اپل به این مدل اختصاص یافته است. طبق گفته اپل، این محصولات با هر بار شارژ کامل و در حالت فعال بودن قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن، تمرینات خودکار و ردیاب ضربان قلب تا ۳۶ ساعت استفاده معمولی دوام خواهد آورد. این شرکت همچنین در اواخر سال جاری، حالت کم‌مصرف را بر ساعت پرچم‌دار جدید خود ارائه خواهد دارد که عمر باتری آن را به ۶۰ ساعت ارتقا می‌دهد.

کد خبر 605249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.