شناخت فعالان گردشگری برای نفوذ در بازار الزامی است

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: شناخت بیشتر فعالان گردشگری کشور هندوستان به عنوان یکی از الزامات نفوذ در بازار گردشگری هند است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی علی‌اصغر شالبافیان، در دیدار با ایرج الهی سفیر ایران در کشور هندوستان، ضمن اشاره به ریشه‌ها و اشتراکات فرهنگی و تاریخی دو کشور، اظهار کرد: ایجاد بسته عملیاتی هدفمند گسترش تعاملات گردشگری را در دستورکار قرار داد تا بر مبنای آن علاوه بر شناخت بخش خصوصی، فرصت‌های مستعد شکوفایی احصا شود.

به گفته وی برگزاری رویدادهای مشترک، حضور در نمایشگاه‌های گردشگری دو کشور، فعال کردن بخش خصوصی، به‌روزرسانی اسناد همکاری‌های دوسویه و نیز برگزاری نشست‌های B ۲ B به عنوان ارکان بسته عملیاتی پیشنهادی مطرح شدند.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: آگاهی و شناخت بیشتر از فعالان گردشگری کشور هندوستان نیز به عنوان یکی از الزامات نفوذ در بازار گردشگری هند است تا بر این اساس به کارگیری ظرفیت‌های سفارت ایران در دهلی و سرکنسولگری‌ها زمینه معرفی بخش خصوصی فعال، افراد معروف، تأثیرگذار و اینفلوئنسرها را از این کشور فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تا پیش از بحران کرونا کشور هندوستان با بیش از یک میلیارد جمعیت، هفت میلیون گردشگر خروجی و ۱۷ میلیون گردشگر ورودی، جزو ۲۵ کشور برتر صنعت گردشگری دنیا بوده است، از این رو جذابیت‌های متعددی برای بسیاری از کشورهای گردشگرپذیر دنیا به همراه دارد.

کد خبر 605164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.