پیش‌بینی صعود بیت‌کوین تا سطح ۲۴ هزار دلار

امروز بیت کوین روند صعودی به خود گرفت اما از قدرت آن کاسته شده است و صرفاً توانست رشد نیم درصدی را تجربه کند، پیش بینی می‌شود که این رمز ارز بتواند یک بار دیگر سطح ۲۴ هزار دلار را به خود ببینید اما ممکن است روند فردا کمی نوسانی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز نیز مانند روز گذشته بیت کوین روند صعودی به خود گرفت اما از قدرت آن کاسته شده است و صرفاً توانست رشد نیم درصدی را تجربه کند، پیش بینی می‌شود که این رمز ارز بتواند یک بار دیگر سطح ۲۴ هزار دلار را به خود ببینید اما ممکن است روند فردا کمی نوسانی باشد، شاخص ترس و طمع بهبود پیدا کرده و از وضعیت ترس شدیدی به ترس رسیده است، دامیننس بیت کوین نیز نسبت به هفته‌های گذشته تغییر محسوسی داشته و مجدد توانسته سلطه خود بر بازار را بازیابی کند، ارزش معاملات نیز در نزدیکی یک هزار میلیارد دلار رسیده است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۲ هزار ۲۹۶ دلار

تغییرات: رشد ۰.۵۴ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۷۱۵ دلار

تغییرات: افت ۲.۲۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۹۳ دلار و ۶۰ سنت

تغییرات: افت ۰.۹۶ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۵۶ دلار

تغییرات: رشد ۰.۸۳ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۰۳ دلار

تغییرات: افت ۱.۴۳ درصدی

سولانا (SOL): ۳۸ دلار و ۳۳ سنت

تغییرات: رشد ۷.۹۶ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۳۷ دلار

تغییرات: افت ۰.۴۱ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۹۳۰ دلار

تغییرات: رشد ۴.۲۷ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۶۶ سنت

تغییرات: افت ۰.۹۶ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۳۵ دلار

تغییرات: افت ۱.۲۸ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۱ دلار و ۴۹ سنت

تغییرات: رشد ۲.۳۳ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش‌بینی صعود بیت‌کوین تا سطح ۲۴ هزار دلار

حمایت: ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار.

پیش بینی: حرکت بیت کوین تا محدوده ۲۴ هزار دلار.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۴۳ درصد

دامیننس اتریوم: ۲۰.۳۲ درصد

پیش‌بینی صعود بیت‌کوین تا سطح ۲۴ هزار دلار

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها: در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۹۸۰ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۸ میلیارد دلار

شاخص ترس و طمع

بهبود شاخص ترس و طمع در روز جاری، عبور از محدوده ترس شدید به ترس، شاخص ترس و طمع عدد ۳۴ واحد را به خود گرفت.

پیش‌بینی صعود بیت‌کوین تا سطح ۲۴ هزار دلار

اخبار بازار رمزارزها

خروج پول از صندوق‌های سرمایه‌گذاری اتریوم در آستانه به‌روزرسانی مرج

در آستانه به‌روزرسانی ادغام اتریوم، ۶۱.۶ میلیون دلار سرمایه از صندوق‌های سرمایه‌گذاری اتریوم خارج شده است. شرکت مدیریت سرمایه کوین‌شیرز در گزارش هفتگی خود از جریان سرمایه در صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال، اعلام کرد که بیشترین حجم خروج سرمایه در هفته بین ۵ تا ۱۱ سپتامبر (۱۴ تا ۲۰ شهریور) متعلق به صندوق‌های سرمایه‌گذاری اتریوم بوده است. این پنجمین هفته متوالی خروج سرمایه از این صندوق‌های سرمایه‌گذاری است. جیمز باترفیل، رئیس بخش تحقیقات کوین‌شیرز نیز دراین‌باره گفته است که خروج سرمایه، نگرانی سرمایه‌گذاران از مشکلات احتمالی ادغام اتریوم را نشان می‌دهد.

هاردفورک اثبات کار اتریوم ۲۴ ساعت پس از به‌روزرسانی مرج راه‌اندازی خواهد شد

تیم توسعه‌دهنده اتریوم مبتنی بر اثبات کار در توئیتر خود اعلام کرده است که شبکه اصلی این هاردفورک ۲۴ ساعت پس از ادغام اتریوم در ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) راه‌اندازی خواهد شد. این شبکه برای اطمینان از تغییر موفقیت‌آمیز چین‌آیدی (ChainID)، ۲٬۰۴۸ بلاک خالی پس از بلاک مرج آغاز به کار خواهد کرد. این کار از ایجاد بلاک‌های تکراری در شبکه اتریوم و شبکه هاردفورک اثبات کار جلوگیری می‌کند. بنابراین، بلاک ۲٬۰۴۹ بعد از مرج، اولین بلاک فورک اثبات کار اتریوم خواهد بود. چندلر گو، یک ماینر چینی که از حامیان اتریوم اثبات کار است، در ۲۷ ژوئیه (پنجم مرداد) از راه‌اندازی این هاردفورک خبر داده بود.

سقوط ۴۰ درصدی قیمت لونا پس از جهش در هفته گذشته

قیمت لونا (LUNA – توکن شبکه تِرا ۲.۰) پس از رشد ۳.۵ برابری خود در جمعه گذشته، با کاهشی حدوداً ۴۰ درصدی از اوج ۷.۰۶ دلاری خود، امروز به ۴.۲ دلار رسید. با این حال، لونا همچنان در ۷ روز گذشته ۱۲۰ درصد رشد داشته و توانسته است قیمت خود را پس از ماه‌ها نوسان در محدوده ۲ دلاری، بیش از دو برابر افزایش دهد. در همین زمان، قیمت لونا کلاسیک (LUNC) نیز پس از رشد حدوداً ۲۴۰ درصدی در یک ماه گذشته، در ۲۴ ساعت اخیر ۲۰ درصد کاهش داشته و به ۰.۰۰۰۳۲ دلار رسیده است.

سرمایه‌گذاری در شرکت‌های NFT و گیمینگ در ماه اوت ۶۶ درصد رشد کرده است

داده‌های پلتفرم بلاک ریسرچ (The Block Research) نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاری خطرپذیر روی شرکت‌های مرتبط با توکن‌های غیرمثلی (NFT) و گیمینگ در ماه اوت (مرداد) نسبت به ماه گذشته ۶۶ درصد افزایش یافته است. در ماه اوت ۸۴۲ میلیون دلار در این حوزه‌ها سرمایه‌گذاری شده است، این درحالی است که در ماه جولای (تیر) سرمایه‌گذاری در حوزه‌های نام‌برده شده به ۵۰۷ میلیون دلار رسید. افزایش میزان سرمایه‌گذاری در حوزه توکن‌های غیرمثلی و گیمینگ می‌تواند به نشانه آن باشد که این بخش‌ها ممکن است پیش از سایر بخش‌های بازار ارزهای دیجیتال، رشد دوباره خود را آغاز کنند.

کیف پول سندر ۴.۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

کیف پول ارزهای دیجیتال سندر (Sender) که برای اکوسیستم نیر پروتکل (NEAR Protocol) ساخته شده است، در دور اخیر رویداد جذب سرمایه خود ۴.۵ میلیون دلار سرمایه تازه جذب کرده است. این دور از تأمین سرمایه سندر به رهبری صندوق پوشش ریسک و شرکت سرمایه‌گذاری حوزه ارزهای دیجیتال پنترا کپیتال (Pantera Capital) انجام شده است. از سایر مشارکت‌کنندگان در این دور از تأمین مالی سندر می‌تواند به کریپتو دات کام، جامپ کریپتو، امبر گروپ، وو نتورک، سون ایکس ونچرز و شیما کپیتال اشاره کرد.

اتاق بازرگانی دیجیتال: زمان آن فرارسیده است که SEC صندوق قابل معامله بورسی بیت کوین را تأیید کند

یک گروه طرفدار ارزهای دیجیتال به نام اتاق بازرگانی دیجیتال (Chamber of Digital Commerce) از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) خواسته است تا درخواست‌ها برای راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله بورسی (ETF) بیت کوین را تأیید کند. اتاق بازرگانی دیجیتال در گزارش اخیر خود همچنین عنوان کرده است که آمریکا در زمینه دسترسی افراد به ابزارهای سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، از سایر کشورها عقب افتاده است.

خوش‌بینی مدیرعامل لجر نسبت به آینده ارزهای دیجیتال

پاسکال گوتیر، مدیرعامل شرکت لجر (Ledger)، تولیدکننده معروف کیف پول‌های سخت‌افزاری ارز دیجیتال، در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری کوین تلگراف نظرات خوش‌بینانه‌ای را در مورد آینده ارزهای دیجیتال و فضای وب ۳ اظهار کرده است. او که وارد هشتمین سال کار خود در شرکت لجر می‌شود، توضیح داد که بازار نزولی اخیر بیت کوین علاقه به ارزهای دیجیتال را متوقف نکرده است؛ مردم درحال خرید توکن‌های غیرمثلی (NFT) هستند و در جوامع مختلف شرکت می‌کنند. او همچنین در مورد رقابت بین ماکسیمالیست‌های بیت کوین با سایر مردم اظهار کرد که این رقابت خوب است، زیرا باعث هدایت نوآوری در این حوزه می‌شود

شبکه بیت کوین به ۵۰۰۰ امین روز آنلاین خود رسید

بیت کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان امروز به یک دستاورد جدید رسید و ۵,۰۰۰ روز آنلاین و کار شبکه را به ثبت رساند. این شبکه مقدار زمان ۱۳.۶۹ سال تقریباً بدون مشکل کار کرده است. از زمان راه‌اندازی بیت کوین و استخراج اولین بلاک توسط ساتوشی ناکاموتو در تاریخ سوم ژانویه ۲۰۰۹ (۱۴ دی ۱۳۸۷) مقدار ۷۵۳٬۷۸۲ بلوک با متوسط زمان ۱۰ دقیقه (مجموع ۵,۰۰۰ روز) استخراج شده و بیت کوین ۹۹.۹۹ درصد از سال را به صورت آنلاین سپری کرده است. گفتنی است که از آخرین حادثه خرابی و وقفه در شبکه ۳,۴۶۴ روز می‌گذرد.

نقشه بازار

پیش‌بینی صعود بیت‌کوین تا سطح ۲۴ هزار دلار

کد خبر 604895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.