لزوم به‌روزرسانی تجهیزات پارک‌ها و بوستان‌ها در یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به لزوم به‌روزرسانی تجهیزات پارک‌ها و بوستان‌های یزد، گفت: پارک کوهستان یزد نیازمند بازپیرایی است.

محسن ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه یزد به لحاظ امکانات تفریحی با مشکل و کمبود روبه‌رو است، اظهار کرد: افزایش سرانه فضاهای تفریحی، رفاهی و فضای سبز یزد امری ضروری است و باید با جدیت دنبال شود.

وی تصریح کرد: با این وجود بحث مهمی که در کنار این موضوع باید مورد توجه باشد، ضرورت نگهداری و حفاظت درست و مناسب از فضاهای سبز و تفریحی است که در حال حاضر در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: بسیاری از فضاهای تفریحی و پارک‌ها و بوستان‌های یزد قدیمی شده و نیازمند بازپیرایی، بهبود عملکرد و فضاسازی است.

وی تاکید کرد: یکی از این فضاها، پارک کوهستان یزد به عنوان محل تفریح بسیاری از شهروندان یزدی است؛ این بوستان بزرگ در حال حاضر با فرسودگی‌هایی روبه‌رو شده و از نظر امکانات و ظاهر نیازمند اصلاح و بازپیرایی است.

ابوترابی افزود: امکانات موجود در پارک کوهستان یزد نه تنها کم است، بلکه بسیار قدیمی است و این امکانات باید به روز شود تا نیاز شهروندان در این بوستان تأمین کند.

وی گفت: در نشستی که با مسئولان شهرداری یزد انجام گرفت، مقرر شد رفع مشکلات عمرانی، فضای سبز و تعمیر وسایل بازی این پارک در دستور کار قرار گیرد و تاکنون نیز اقدامات خوبی انجام گرفته است.

کد خبر 604872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.