مرکز اهدای خون پایگاه نماز جمعه یزد بازگشایی می‌شود

به‌دنبال بازدید مدیرکل انتقال خون استان یزد از مرکز اهدای خون در مسجد ملااسماعیل، مقرر شد این مرکز به‌زودی بازگشایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدرضا آقایی‌میبدی ظهر امروز در بازدید از مرکز انتقال خون پایگاه نماز جمعه یزد که در مسجد آخوند ملااسماعیل مستقر است، اظهار کرد: این پایگاه به دلیل شرایط بیماری کرونا غیرفعال شده بود که امروز پس از بازدید، مقرر شد تا پایان مهرماه بازگشایی شود.

وی افزود: مواردی اعم از تعمیرات مکان، تجهیز و همچنین تأمین نیروی انسانی متخصص این مرکز اهدای خون، با کمک خیران، ستاد نماز جمعه و اداره کل انتقال خون استان انجام می‌شود.

مدیرکل انتقال خون استان یزد با تاکید بر اینکه این پایگاه همیشه مورد توجه نمازگزاران برای اهدای خون بوده است، خاطرنشان کرد: این پایگاه در روزهای جمعه هنگام نماز جمعه و سایر ایام هفته در زمان مناسب فعال می‌شود.

وی تصریح کرد: پایگاه انتقال خون مسجد ملااسماعیل یزد با توجه به موقعیت آنکه در مرکز شهر واقع شده می‌تواند مرکز خوبی جهت اهدای خون شهروندان به حساب آید و پیش‌بینی می‌شود مردم یزد استقبال خوبی از آن داشته باشند.

میبدی افزود: درحال‌حاضر میانگین اهدای خون در استان یزد به نسبت میانگین کشوری بسیار بالاتر است و این موضوع نشان‌دهنده توجه ویژه یزدی‌ها به این امر خداپسندانه دارد.

کد خبر 604849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.