قابلیت جدید استوری‌های اینستاگرام چیست؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که امکان اشتراک‌گذاری آهنگ‌های یوتیوب موزیک در استوری‌های اینستاگرام فراهم شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این یوتیوب‌موزیک برنامه‌های خود را به‌روز کرد تا کاربران بتوانند موسیقی را در اسنپ‌چت به اشتراک بگذارند. اکنون پس از گذشت چند ماه، کاربرانی که جدیدترین آپدیت یوتیوب موزیک را با شماره نسخه ۵.۲۳.۵۰ دانلود کرده‌اند، قادر هستند موسیقی مورد نظر خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. به نظر می‌رسد که قابلیت اشتراک‌گذاری آهنگ‌ها در استوری‌های اینستاگرام به مرور در حال گسترش هستند.

کاربران اکنون می‌توانند گزینه اشتراک‌گذاری موسیقی را در اینستاگرام مشاهده کنند و با انتخاب آن به بخش ایجاد استوری اینستاگرام هدایت خواهند شد. در بخش استوری‌های اینستاگرام، کاور موسیقی که قصد دارید به اشتراک بگذارید را مشاهده خواهید کرد که با لوگوی کوچک تعبیه شده زیر آن، بسیار منسجم به نظر می‌رسد و نشان می‌دهد از چه سرویس موسیقی به اشتراک گذاشته شده است. پس از اینکه موسیقی خود را در اینستاگرام منتشر کردید، کاربران قادر هستند با ضربه زدن بر لینک آن در گوشه سمت چپ بالای صفحه، آهنگ مورد نظر را پخش کنند.

یوتیوب موزیک طی چند ماه گذشته به‌روزرسانی‌های زیادی بر پلتفرم خود اعمال کرده است. جدیدترین آپدیت این برنامه از اندروید ۱۳ پشتیبانی می‌کند و از رابط کاربری پیشرفته، دکمه‌های بزرگ‌تر و ظاهری مطابق با مضمون جلد آلبوم بهره می‌برد. این اپلیکیشن همچنین برای تبلت‌های اندرویدی بهینه‌سازی شده و خلاصه‌ای از بهترین عناوین هر فصل را معرفی می‌کند تا بتوانید با گوش دادن به آن‌ها لذت ببرید. اگر به‌روزرسانی جدید برای شما در دسترس قرار نگرفته است، می‌توانید جدیدترین نسخه را از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود کنید.

کد خبر 604690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.