بررسی سیاست‌ها و راهبردهای برنامه چهارم فرهنگی و اجتماعی مورد توجه شورای شهر پایتخت

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اسناد بالادستی بررسی و سیاست‌ها، راهبردها، احکام و مواد برنامه چهارم در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز مطرح و توضیح داده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور امروز _دوشنبه بیست و یکم شهریورماه_ در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران که با دستور بررسی ابعاد فرهنگی و اجتماعی برنامه پیشنهادی چهارم شهرداری تهران تشکیل شد، اظهار کرد: این جلسه با حضور مشاوران و کارشناسان این کمیسیون برگزار و موضوعات مختلفی بررسی و پیگیری شد.

وی ادامه داد: موضوعات مرتبط با چالش‌های اجتماعی و فرهنگی شهر تهران که باید در برنامه چهارم مد نظر قرار گیرند، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این جلسه اسناد بالادستی بررسی و سیاست‌ها، راهبردها، احکام و مواد برنامه چهارم در حوزه فرهنگی و اجتماعی مطرح و توضیح داده شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا پیش‌نویس آماده شده در اختیار کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران قرار گیرد.

معدنی‌پور افزود: لازم است ابعاد مختلف برنامه پیشنهادی در حوزه فرهنگی و اجتماعی بررسی و نقطه نظرات در این خصوص ارائه شود.

کد خبر 604600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.