بارگذاری مدارک رتبه‌بندی توسط ۹۰ درصد معلمان مشمول/۲۵ شهریور؛ آخرین‌ مهلت ارسال مدارک

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: ۷۰۰ هزار نفر از معلمان کشور مدارک و مستندات خود را در سامانه رتبه‌بندی معلمان بارگذاری کرده‌اند.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن زارعی در حاشیه آئین افتتاحیه دوره آموزشی ارزیابان نظام رتبه‌بندی معلمان غرب کشور در کرمانشاه، با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۷۰۰ هزار نفر از معلمان واجد شرکت در طرح رتبه‌بندی معلمان مدارک خود را برای ارزیابی در سامانه مربوطه بارگذاری کرده‌اند، اظهار کرد: این تعداد معادل بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان مشمول شرکت در طرح رتبه‌بندی معلم‌ها است.

وی با بیان اینکه درمجموع ۸۳۰ هزار معلم در کشور شرایط شرکت در نظام رتبه‌بندی را دارند، افزود: آخرین مهلت ارسال مدارک از سوی فرهنگیان واجد شرایط بیست و پنجم شهریورماه است.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی تصریح کرد: آموزش شش هزار ارزیاب برای ارزیابی معلمان در فرآیند رتبه‌بندی معلم‌ها درحال انجام است و تلاش خواهیم کرد تا با آموزش ارزیابان فرآیند ارزیابی معلم‌ها در طرح رتبه‌بندی به بهترین شکل انجام شود.

به گزارش ایمنا، استان کرمانشاه از ۱۹ شهریور به مدت پنج روز میزبان برگزاری دوره تخصصی تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه‌بندی معلمان قطب چهار کشوری شامل استان‌های مرکزی، ایلام، خوزستان، لرستان و کرمانشاه است که در این دوره آموزشی ۴۵۰ نفر حضور دارند.

کد خبر 604532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.