حمایت ۶۰ میلیارد تومانی خیران اصفهانی در طرح اطعام و احسان حسینی

اصفهانی‌ها از ابتدای ماه محرم تاکنون در طرح اطعام و احسان حسینی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و کالایی مشارکت داشته‌اند.

عباسعلی زارعان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص اجرای طرح اطعام و احسان حسینی، اظهار کرد: این طرح همچون سال‌های گذشته با هدف کمک به معاش مددجویان تحت حمایت و نیازمندان سطح استان، با همکاری و مساعدت خیران، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، مساجد و هیئت‌های مذهبی در حال اجرا است.

وی افزود: خیران و نیک‌اندیشان اصفهانی از ابتدای ماه محرم تاکنون در طرح اطعام و احسان حسینی، بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و کالایی مشارکت داشته‌اند.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه این طرح تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: خیران با همکاری مراکز نیکوکاری کمیته امداد در این مدت، ۲۴ هزار و ۴۳۱ بسته معیشتی و ۹۵۲ هزار و ۶۹۰ پرس غذای گرم به نیازمندان اهدا کرده‌اند.

وی با قدردانی از مساعدت نیکوکاران، گفت: هم‌استانی‌های نیک‌اندیش می‌توانند تا پایان ماه صفر کمک‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه خود را در قالب طرح اطعام و احسان حسینی از طریق مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان یا با شماره گیری #۰۳۱۸۸۷۷ به دست نیازمندان واقعی برسانند.

کد خبر 604531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.