کاهش ارزش بازار کریپتوکارنسی

بازار رمزارزها امروز به جز بیت‌کوین روند اصلاحی در پیش گرفت و از ارزش آن کاسته شد. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که احتمال رشد بیت‌کوین تا سطح ۲۴ هزار دلار وجود دارد و پشت سر این رمزارز، حمایت ۲۰ هزار دلاری وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز به جز بیت کوین روند اصلاحی در پیش گرفت و از ارزش آن کاسته شد. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که احتمال رشد بیت کوین تا سطح ۲۴ هزار دلار وجود دارد و پشت سر این رمزارز، حمایت ۲۰ هزار دلاری وجود خواهد داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۱ هزار ۷۳۳ دلار

تغییرات: رشد ۰.۶۴ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۷۲۳ دلار

تغییرات: افت ۲.۱۹ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۹۳ دلار و ۱۹ سنت

تغییرات: افت ۰.۵۶ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۵۱ دلار

تغییرات: افت ۱.۱۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۰۴ دلار

تغییرات: افت ۱.۵۳ درصدی

سولانا (SOL): ۳۴ دلار و ۷۷ سنت

تغییرات: رشد ۰.۲۰ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۳۲ دلار

تغییرات: افت ۱.۵۰ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۸۸۱ دلار

تغییرات: افت ۱.۶۵ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۶۶ سنت

تغییرات: افت ۰.۹۶ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۳۷ دلار

تغییرات: افت ۱.۶۲ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۰ دلار و ۳۳ سنت

تغییرات: افت ۰.۲۱ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

کاهش ارزش بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار

پیش بینی: حرکت بیت کوین تا محدوده ۲۴ هزار دلار

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۸۶ درصد

کاهش ارزش بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۹۶۹ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۷ میلیارد دلار

کاهش ارزش بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

بازگشت به محدوده ترس شدید در روز جاری، شاخص ترس و طمع عدد ۲۵ واحد را به خود گرفت.

کاهش ارزش بازار کریپتوکارنسی

اخبار بازار رمزارزها

میزان جست‌وجوی عبارت «‌Buy Bitcoin» در گوگل به پایین‌ترین سطح در دو سال گذشته رسید

براساس گزارش فین‌بولد، علاقه به جست‌وجوی عبارت «‌Buy Bitcoin» در گوگل به پایین‌ترین سطح خود در دو سال گذشته رسیده است. آخرین کاهش علاقه به این عبارت کلیدی تا این سطح، در هفدهم اکتبر ۲۰۲۰ (بیست‌وششم مهر ۹۹) ثبت شده بود؛ زمانی که بیت کوین در حال آماده‌شدن برای شروع روند صعودی و رسیدن به اوج قیمت جدید خود در سال گذشته بود.

طبق این داده‌ها، نیجریه، غنا و کامرون کشورهایی با بیشترین میزان محبوبیت در جست‌وجوی این عبارت کلیدی هستند. در واقع، جست‌وجوی عبارت Buy Bitcoin در کشورهایی محبوبیت دارد که در بحبوحه تورم فزاینده و کاهش ارزش پول‌های ملی از شرایط سخت اقتصادی رنج می‌برند.

جی‌پی مورگان به‌دنبال استخدام یک متخصص با هدف گسترش فعالیت خود در متاورس است

بانک سرمایه‌گذاری جی‌پی مورگان به‌دنبال استخدام یک متخصص توسعه کسب‌وکار با هدف گسترش دامنه مشتریان خود در بازار ارزهای دیجیتال است. این بانک قصد دارد فعالیت خود را در زمینه بانکداری تجاری و خدمات خزانه‌داری در حوزه‌های وب ۳.۰، فینتک و متاورس توسعه دهد.

جی‌پی مورگان در فوریه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) اعلام کرد که شعبه‌ای را در دیسنترالند با پشتیبانی دیجیتال کارنسی گروپ افتتاح کرده است. هانتر هورسلی، مدیرعامل بیت‌وایز نیز اشاره کرده است که انتشار این دست از آگهی‌های شغلی لزوماً به این معنی نیست که بانک‌ها با سرعتی سرسام‌آور به سمت فرصت‌های جدید در حوزه ارزهای دیجیتال حرکت می‌کنند.

کوین‌کاب: آلمان بهشت مالیاتی ارزهای دیجیتال است

بر اساس مطالعات کوین‌کاب (CoinCub) درباره کشورهایی که دوستانه‌ترین سیاست‌های مالیاتی ارزهای دیجیتال را به شهروندان خود ارائه می‌دهند، آلمان به‌عنوان بهشت مالیاتی ارزهای دیجیتال در جهان معرفی شد. همچنین کشورهای ایتالیا و سوئیس نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. سنگاپور و اسلوونی نیز در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند. از طرف دیگر، بلژیک بدترین کشور جهان از نظر مالیات بر ارزهای دیجیتال است و ایسلند نیز در رده بعدی قرار دارد.

رشد ۲۵۸ درصدی نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا اینو

حساب توئیتری شیب‌برن (Shibburn) اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته نرخ کلی سوزاندن توکن‌های شیبا اینو نزدیک به ۲۶۰ درصد افزایش یافته است. شیب‌برن می‌گوید در این زمان، در مجموع ۵۸,۱۷۳,۹۱۸ توکن شیبا اینو به کیف پول‌هایی ارسال شده که برای همیشه قفل هستند و قابل خرج کردن یا برداشت نیستند. این تعداد میم کوین سوزانده شده نشان‌دهنده رشد ۲۵۸ درصدی نرخ سوزاندن شیبا اینو است.

خرید ۶۰۰ میلیارد توکن شیبا اینو توسط نهنگ‌های برتر اتریوم

طبق داده‌های ارائه شده توسط ویل استاتس (WhaleStats) در ۲۴ ساعت گذشته بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم نزدیک به ۶۰۰ میلیارد توکن شیبا اینو جمع‌آوری کرده‌اند. ویل استاتس می‌گوید که ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم طی شبانه‌روز گذشته رقم خیره‌کننده ۵۹۸,۶۱۸,۵۷۲,۵۲۴ واحد از میم کوین شیبا اینو را با ارزشی ۷.۸ میلیون دلاری خریداری کرده‌اند. این نهنگ‌ها در حال حاضر مجموعاً بیش از ۱۵۵.۷ میلیون دلار شیبا اینو در کیف پول‌های خود نگهداری می‌کنند و این میم کوین ۵.۲۹ درصد از سبد دارایی دیجیتال آنها را به خود اختصاص داده است.

زاکربرگ باید پاسخگوی مبارزه با کلاهبرداری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در اینستاگرام و فیس‌بوک باشد

چند تن از نمایندگان سنای آمریکا در نامه‌ای به مارک زاکربرگ، مدیرعامل مجموعه مِتا، از او خواسته‌اند تا درباره اقدامات اینستاگرام، فیس‌بوک و پیام‌رسان واتس‌اپ به‌منظور مقابله با کلاهبرداری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، توضیح دهد. آمارهای کمیسیون تجارت ایالات متحده نشان می‌دهد ۴۹ درصد از کلاهبرداری‌های مرتبط با فضای ارزهای دیجیتال از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (یازدهم فروردین ۱۴۰۱) از شبکه‌های اجتماعی نشئت گرفته و حدود ۴‌۱۷ میلیون دلار به کاربران این حوزه خسارت وارد کرده است. سناتورهای آمریکایی در مجموع می‌خواهند بدانند مِتا چه سیاست‌هایی برای یافتن و حذف کلاهبرداری‌های این حوزه دارد.

مدیرعامل دیوره گروپ: فعالیت نهنگ‌ها حاکی از یک سیگنال صعودی برای بیت کوین است

نایجل گرین، مدیرعامل شرکت مشاوره مالی دیوره گروپ (deVere Group)، به‌تازگی مطرح کرده است که فعالیت اخیر نهنگ‌های بیت کوین، دیدگاه او نسبت به این ارز دیجیتال را صعودی کرده است. گرین می‌گوید یکی از دلایل صعودی‌بودن دیدگاهش نسبت به بیت کوین آن است که نهنگ‌های این ارز دیجیتال احتمالاً پس از یک دوره فروش، اکنون در حال آماده‌شدن برای بازگشت به بازار هستند. مدیرعامل دیوره گروپ همچنین گفته که طی چهار هفته اخیر تعداد آدرس‌های وابسته به نهنگ‌های بیت کوین افزایش یافته است.

فعالیت توسعه‌دهندگان بیت کوین و اتریوم طی سه ماه گذشته کاهش یافته است

داده‌های پلتفرم رهگیری فعالیت توسعه‌دهندگان گوکواستاتس (GokuStats) نشان می‌دهد که بیت کوین و اتریوم در سه ماه گذشته با کاهش بیش از ۳۰ درصدی فعالیت توسعه‌دهندگان خود روبه‌رو بوده‌اند.

توسعه‌دهندگان اتریوم در آخرین هفته ماه اوت (شهریور) ۱۲,۲۰۰ بار (Commit) در توسعه شبکه اتریوم مشارکت داشته‌اند که کاهشی ۳۰ درصدی در طی سه ماه اخیر را نشان می‌دهد. همچنین توسعه‌دهندگان بیت‌کوین در همین بازه زمانی ۱,۶۰۰ بار در توسعه این شبکه و اکوسیستم زیرمجموعه آن شرکت کرده‌اند که حاکی از افت ۳۸ درصدی فعالیت آن‌ها طی سه ماه گذشته است.

نقشه بازار

کاهش ارزش بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 604506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.