نظارت بر قراردادهای شهرداری یزد بررسی شود

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: نظارت بر قراردادها و پیمان‌های شهرداری جهت آسیب‌شناسی در راستای انضباط مالی، پیشگیری از تخلفات و خشکاندن گلوگاه‌های فساد ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی نیکونژاد امروز _بیست‌ویکم شهریورماه_ در چهل‌وششمین جلسه کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن دعوت از مدیر امور نظارت بر پیمان‌های شهرداری و مدیر دبیرخانه کمیسیون حفاری‌های شهرداری، اظهار کرد: این دو بخش به عنوان ناظران عالی این کمیسیون در امور مربوط به پیمان‌ها و قراردادها هستند.

وی ادامه داد: در اجرای قراردادها و پیمان‌ها باید به گونه‌ای عمل شود که قانون و عدالت، محور تصمیمات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری باشد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: با نظارت دقیق بر قراردادها ضمن جلوگیری از فساد، شفاف‌سازی، تعهدات پیمانکاران، آموزش لازم به کارکنان، حراست از بیت‌المال انجام می‌گیرد، باید نسبت به پیگیری و الزام پیمانکاران به تعهدات خود اقدامات لازم انجام و در نهایت با پیمانکاران تسویه حساب شود.

وی گفت: گزارش‌های مردمی از برخی پیمانکاران در اجرای پروژه‌ها به شورای اسلامی شهر ارسال شده است که با توجه به تورم موجود، افزایش قیمت‌ها و نبود پیش‌بینی این موارد توسط پیمانکار و کارفرما اجرای پروژه با نقص‌هایی روبه‌رو است که باید به طور جد پیگیری شود.

کد خبر 604499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.