استقبال از مک‌بوک پرو جدید چه میزان خواهد بود؟

به نظر می‌رسد که فروش مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچ جدید کمتر از انتظارات اولیه اپل خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل به‌دلیل پیش‌بینی تقاضای کمتر از حد انتظار، تصمیم گرفته است تولید پردازنده‌های M2 Pro و M2 Max را که در لپ‌تاپ‌های ۲۰۲۲ خانواده مک‌بوک استفاده می‌شوند، کاهش دهد. مینگ چی کو، افشاگر باسابقه محصولات اپل، اعلام کرده که اپل سفارش تولید پردازنده‌های ذکر شده را تقریباً ۳۰ درصد کاهش داده، زیرا پیش‌بینی‌های اولیه اپل در زمینه تقاضا برای لپ‌تاپ‌های ۱۴ و ۱۶ اینچ سری مک‌بوک پرو درست نبوده است.

شرکت اپل نامه‌ای برای تامین‌کنندگان ارسال کرده است تا حجم تولید پردازنده‌های M2 Pro و M2 Max به میزان حداکثر ۳۰ درصد کاهش یابد؛ کاهش ۳۰ درصدی حجم تولید تصمیم قابل‌توجهی محسوب می‌شود. پس از پایان یافتن دوران قرنطینه مربوط به همه‌گیری کرونا و بازگشایی دفاتر کاری و اتمام دورکاری، مردم کمتر از قبل به تهیه لپ‌تاپ تمایل نشان می‌دهند.

به گفته «مینگ چی کو» اپل قبل از آغاز تولید انبوه، پیش‌بینی فروش مک‌بوک پروهای جدید ۱۴ و ۱۶ اینچ را ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش داده است. تنها تغییر مهم در مدل‌های جدید مک‌بوک پرو، پردازنده آن‌ها است. این لپ‌تاپ‌های جدید مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچ هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که این محصولات در ماه اکتبر رونمایی خواهند شد.

کد خبر 604348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.