زیارت مجازی زائران اربعین حسینی در موکب «امین ولایت»

معاون فرهنگی شهردار شیراز اقدامات موکب «امین ولایت» شهرداری این کلان‌شهر را مبتنی بر محورهای گردشگری مذهبی و تکریم خانواده دانست و گفت: زائران اربعین حسینی در غرفه زیارت مجازی می‌توانند صحنه‌هایی از عاشورا را مشاهده و به صورت مجازی زیارت کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مصطفی مشفقیان در موکب «امین ولایت» شهرداری شیراز واقع در نزدیکی عمود ۵۶۷ مسیر نجف به کربلا، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری براساس مصوبه شورای اسلامی شهر و به نمایندگی از مجموعه شهرداری این کلان‌شهر در مسیر نجف به کربلا در نزدیکی این عمود مجموعه موکب‌های بزرگی را دایر کرده است.

وی با اشاره به فعالیت این مجموعه موکب‌ها علاوه بر موضوع اسکان و پذیرایی از زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) در مبحث گردشگری مذهبی، افزود: زائران اربعین حسینی در غرفه زیارت مجازی می‌توانند صحنه‌هایی از عاشورا را مشاهده و به‌صورت مجازی زیارت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: زائران حسینی در غرفه شهرداری می‌توانند حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و حضرت علی بن حمزه (ع) را نیز به صورت مجازی زیارت کنند.

وی با اشاره به موضوع تکریم خانواده و ایجاد غرفه‌های مادر و کودک در مجموعه موکب‌های امین ولایت، تصریح کرد: این غرفه‌ها مورد استقبال زائران امام حسین (ع) قرار گرفته است، به‌طوری که کودکان خود را ساعاتی به مسئولان این غرفه می‌سپارند.

مشفقیان ضمن ابراز امیدواری از تداوم این اقدام در سال‌های آینده، گفت: شهرداری شیراز می‌تواند هرساله بیش از پیش بتواند به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کند.

کد خبر 604278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.