واژگونی سرویس کارگران کارخانه کاشی در میبد

رئیس اورژانس استان یزد با اشاره به واژگونی سرویس کارگران کارخانه کاشی در میبد از اعزام شش کارگر مصدوم به بیمارستان خبر داد.

احمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو مینی‌بوس در شهرستان میبد، اظهار کرد: این حادثه مربوط به کارگران یکی از کارخانه‌های کاشی میبد بوده است.

وی از اعزام سه کد آمبولانس برای انتقال مجروحان این حادثه خبر داد و افزود: بلافاصله پس از اعلام این حادثه، تیم‌های امدادی در کمترین زمان خود را به محل حادثه رساندند.

رئیس اورژانس استان یزد از مجروح شدن شش نفر در این حادثه خبر داد و گفت: در این حادثه هیچ مورد فوتی نداشتیم و شش نفر از کارگران دچار مصدومیت شدند.

وی تصریح کرد: بیشتر افرادی که در این سرویس حضور داشتند آسیب زیادی ندیدند و بلافاصله تیم‌های امدادی اعزام شده به محل، اقدام به ارائه خدمات درمانی برای این افراد کردند و پس از دریافت خدمات اولیه به سرعت به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد اعزام شدند.

دهقان خاطرنشان کرد: در این حادثه یکی از کارگران از ناحیه گردن دچار پارگی نسبتاً شدید شد که این فرد برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

کد خبر 604198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.