پایان عملیات آواربرداری منازل تخریب شده منطقه ۲ یزد

مدیر منطقه دو شهرداری یزد از پایان عملیات آواربرداری منازل تخریب شده این منطقه در سیل مردادماه خبر داد.

سیدابوالفضل کشفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در سیل مردادماه یزد تعدادی از واحدهای مسکونی با خسارت بسیار جدی روبه‌رو شد، اظهار کرد: حجم خسارت‌های وارد شده به این منازل به حدی بود که به هیچ عنوان امکان بازسازی و رفع خسارت وجود نداشت و صرفاً باید تخریب انجام می‌شد.

وی تصریح کرد: بعضی از منازل نیز به دلیل سیل به صورت کامل تخریب شده بود که لازم بود عملیات آواربرداری آن انجام شود تا امکان ارائه خدمات به شهروندان ادامه پیدا کند.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت انجام سریع آواربرداری در شهر، شهرداری منطقه دو به محض پایان سیل، اقدامات لازم برای آواربرداری را انجام داد.

کشفی تصریح کرد: عملیات آواربرداری با افزایش تجهیزات سرعت بیشتری پیدا کرد و نیروهای شهرداری با تلاش شبانه‌روزی خود در این زمینه توانستند عملیات آواربرداری را به صورت کامل انجام دهند.

وی با بیان اینکه پایان عملیات آواربرداری زمینه ارائه دیگر خدمات به شهروندان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: پایان این عملیات از خطرات احتمالی که ممکن بود در اثر تخریب بخش‌های مختلف منازل آسیب‌دیده به وجود آید نیز جلوگیری کرد.

کد خبر 604195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.