اطفای ۱۲۶ حریق توسط آتش‌نشانان اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات هفته گذشته این سازمان، گفت: در این مدت نیروهای آتش‌نشانی اصفهان ۱۲۶ حریق و ۱۴۱ حادثه را پوشش دادند.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از صبح روز سیزدهم شهریورماه تا صبح امروز _یکشنبه بیستم شهریورماه_ آتش‌نشانان اصفهان ۱۲۶ حریق و ۱۴۱ حادثه را پوشش دادند و در این عملیات به ۱۲۳ نفر امدادرسانی شده است.

وی ادامه داد: روز گذشته _شنبه نوزدهم شهریورماه_ با توجه به وقوع حریق در یکی از کارخانه‌های شهرک صنعتی کمشچه، بیش از ۱۰ دستگاه خودروی اطفائیه سنگین، نیمه‌سنگین و آب‌رسان برای کمک به آتش‌نشانی این شهرک صنعتی و سازمان آتش‌نشانی شهرداری حبیب‌آباد توسط آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حریق گسترده انبار ضایعات کارخانه تولید نمد واقع در شهرک صنعتی کمشچه، خاطرنشان کرد: آتش‌نشان‌های اطراف همچون دولت‌آباد، شهرک صنعتی جی، شاهین‌شهر و اصفهان نیز برای کمک به اطفای این حریق اعزام شدند.

وی با اشاره به زمان سه‌ساعته اطفای حریق کارخانه تولید نمد، گفت: پاکسازی محل حریق حدود ۱۲ ساعت طول کشید که با توجه به وقوع این حادثه، از مدیران کارخانه‌ها، انبارها و کارگاه‌ها درخواست داریم ضمن رعایت تمام موارد ایمنی، کپسول آتش‌نشانی متناسب با کاربری و محل را تهیه کنند و آن را در دسترس قرار دهند، زیرا حریق کم قابل مهار است، اما در صورت گسترش، اطفای آن بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود.

کد خبر 604187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.