ترین‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال

هفته ششم لیگ برتر فوتبال با حکمرانی پرسپولیس در جمع ترین‌ها همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته ششم لیگ برتر استقلال، گل‌گهر و پرسپولیس موفق به شکست حریفان خود شدند؛ در این بین سپاهان که در خانه مقابل آلومینیوم متوقف شد، فاصله‌اش با صدر جدول به پنج امتیاز افزایش پیدا کرد.

ششمین تساوی متوالی ذوب‌آهن و پیروزی لحظه آخری تراکتور مقابل صنعت نفت، دیگر نتایج مهم هفته بودند. در این هفته طی اتفاقی عجیب، دیدار ملوان و فولاد به دلیل مذاکرات فدراسیون با جواد نکونام و تمرکز نداشتن این مربی روی تیم خود لغو شد.

نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

تراکتور یک-صنعت نفت صفر

سپاهان صفر-آلومینیوم صفر

استقلال ۳- نساجی یک

پیکان صفر-گل‌گهر سیرجان یک

مس کرمان صفر-ذوب‌آهن صفر

نفت مسجد سلیمان یک-پرسپولیس ۲

مس رفسنجان ۲- هوادار یک

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: نفت مسجد سلیمان یک- پرسپولیس۲

مصاف دو تیم آماده این فصل لیگ برتر جذاب و تماشایی دنبال شد. در دیداری که هم گل‌های زیبایی داشت هم اخراج و جنجال، هر کدام از دو تیم در دقایقی پیش افتادند و در نهایت این پرسپولیس بود که از مصاف سخت مسجدسلیمان دست پر و با سه امتیاز بیرون آمد، هرچند اشتباهات داوری به نفع این تیم در خلق این پیروزی تأثیرگذار بود.

تیم هفته: پرسپولیس

پیروزی خارج از خانه مقابل یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ کافی است تا پرسپولیس را به عنوان تیم هفته انتخاب کنیم. یحیی که با پر مهره‌ترین تیم چند سال اخیر فوتبال ایران هیچ کمبودی را حس نمی‌کند با ادامه این روند حتی چند هفته زودتر به قهرمانی می‌رسد.

ترین‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال

سرمربی هفته: یحیی گل‌محمدی (پرسپولیس)

در بازگشت تیم در نیمه دوم بازی با نفت مسجدسلیمان در حالی که یک بر صفر عقب بود، بدون شک سرمربی بیشترین نقش را دارد. تیم گل‌محمدی البته به لطف درخشش لوکادیا به چهارمین پیروزی متوالی خود رسید.

دروازه‌بان هفته: حسین پورحمیدی (آلومینیوم)

گرفتن یک امتیاز از سپاهان آن هم در نقش‌جهان، کار بزرگی بود که آلومینیوم با درخشش دروازه‌بان و خط دفاعی خود انجام داد. پورحمیدی، دروازه‌بان آلومینیوم در این دیدار بارها اجازه گلزنی را از مهره‌های هجومی سپاهان گرفت.

مدافع هفته: مهران موسوی (آلومینیوم)

بهترین بازیکن دیدار سپاهان و آلومینیوم مدافع وسط این تیم بود. موسوی مقابل سپاهان شش قطع پاس، هشت دفع توپ، ۹ نبرد موفق و ۱۳ بار بازپس‌گیری توپ داشت که آمار بسیار خوبی برای یک مدافع در دیداری که تیمش گلی دریافت نکرده است، به شمار می‌رود. رامتین سلیمان‌اده، رامین رضائیان و دانیال اسماعیلی‌فر نیز جزو مدافعان برتر این هفته بودند.

هافبک هفته: آرش رضاوند (استقلال)

در برد پرگل خانگی استقلال مقابل نساجی، آرش رضاوند هافبک این تیم، ستاره بازی بود. رضاوند مقابل نساجی یک پاس گل و چهار پاس کلیدی داشت و با چهار تکل موفق و دقت پاس ۹۴ درصدی، تاثیرگذارترین مهره زمین بود. در هفته ششم لیگ برتر قائد رحمتی، هافبک آلومینیوم، سامان نریمان جهان، هافبک نفت مسجدسلیمان و رضا اسدی دیگر هافبک‌های برتر بودند که درخشش بیشتر رضاوند مانع انتخاب یکی از آن‌ها به عنوان برترین هافبک هفته شد.

ترین‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال

مهاجم هفته: یورگن لوکادیا (پرسپولیس)

ستاره بی‌چون و چرای هفته ششم و بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ برتر، در چهارمین بازی با پیراهن پرسپولیس چهارمین گلش را هم به ثمر رساند تا نشان دهد چه مهره باکیفیت و باارزشی است. لوکادیا در نیمه دوم بازی با نفت مسجدسلیمان در حالی که تیمش یک بر صفر عقب بود، ابتدا یک پنالتی منجر به اخراج مدافع حریف کسب کرد، در ادامه پنالتی را گل کرد و در نهایت گل دوم را هم روی یک چرخش و ضربه دقیق به ثمر رساند، البته گل دوم او در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

گل هفته: سامان نریمان جهان (نفت مسجد سلیمان)

از میان دو گل زیبای هفته، یکی با ضربه ایستگاهی رضا شکاری و دیگری با شوت دیدنی نریمان‌جهان به ثمر رسید؛ گل سامان نریمان‌جهان به پرسپولیس به عنوان گل برتر هفته انتخاب شد.

این گل را در ادامه مشاهده می‌کنیم:

کد خبر 604119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.