گوشی موتورولا Edge 30 اولترا معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی موتورولا Edge 30 اولترا با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، موتورولا Edge 30 اولترا یکی از رده‌بالاترین گوشی‌های هوشمند این برند محسوب می‌شود؛ دوربین اصلی این دستگاه از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 سامسونگ بهره می‌برد که در واقع یک سنسور ۱/۱.۲۲ اینچی است و تصاویر نهایی ۱۲.۵ مگاپیکسلی را با پیکسل‌های ۲.۵۶ میکرومتری ترکیبی ۱۶ در یک پیکسل ایجاد می‌کند. این حسگر می‌تواند تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۲۸ میکرومتری و حتی تصاویری با وضوح کامل ۲۰۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۰.۶۴ میکرومتری ثبت کند. این دوربین همچنین از لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند و گشودگی دیافراگم لنز آن f/1.95 است.

گوشی موتورولا Edge 30 اولترا در کنار دوربین اصلی پشتی ۲۰۰ مگاپیکسلی خود به یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر IMX663 سونی مجهز شده است که امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال دو برابری ارائه می‌دهد. دوربین سلفی این محصول نیز از حسگر ۶۰ مگاپیکسلی OmniVision OV60a بهره می‌برد. گوشی هوشمند ذکر شده از صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی POLED با وضوح تصویر Full HD پلاس استفاده می‌کند؛ این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند و روشنایی آن حداکثر به ۱۲۵۰ نیت می‌رسد.

گوشی موتورولا Edge 30 اولترا از بهترین تراشه پرچم‌دار کوالکام یعنی Snapdragon 8+ Gen 1 5G بهره می‌برد و حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باتری ۴۶۱۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات یا شارژ سیمی ۱۲۵ وات اختصاصی این برند پشتیبانی می‌کند. شرکت سازنده اعلام کرده است که کاربران می‌توانند فقط با هفت دقیقه شارژ گوشی مذکور از طریق کابل تا ۱۲ ساعت با آن کار کنند. گوشی موتورولا Edge 30 اولترا از امروز در رنگ‌های مشکی و سفید با قیمت پایه ۹۰۰ یورو برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد.

کد خبر 604065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.