گلکسی S23 با ابعاد مشابه نسل قبل عرضه‌ می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ابعاد و نمایشگر گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی S23 سامسونگ امسال تغییری نخواهند داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌نظر می‌رسد که طراحی گوشی گلکسی S23 اولترا سامسونگ با نسل گذشته هیچ تفاوتی نخواهد داشت و ابعاد آن تغییری کمتر از یک میلی‌متر دارد. افشاگران اکنون اطلاعات بیشتری درباره خانواده گلکسی S23 منتشر کرده است که شامل اندازه و رزولوشن نمایشگر و ابعاد آن‌ها می‌شود.

به صورت کلی، اندازه و رزولوشن همه مدل‌های سری S23 ثابت باقی می‌ماند و فقط طول و عرض هر سه گوشی افزایشی در حد چند دهم میلی‌متر خواهند داشت. اگرچه اطلاعاتی درباره وزن گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ وجود ندارد، نمی‌توان انتظار تفاوت چشم‌گیری در مقایسه با گوشی‌های سری S فعلی داشت.

از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی S23 اولترا می‌توان به دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت جدید و بزرگ‌تر، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۴۵ واتی و دوربین پریسکوپی با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری اشاره کرد که دو مورد آخر در سری قبلی نیز وجود داشت. همچنین، گفته می‌‎شود که دوربین‌های تله‎‌فوتو گلکسی S23 و +S23 با نسل پیشین یکسان است.

یکی از تغییرات مهم نسل S23 سامسونگ که بارها مورد تاکید تحلیل‌گران قرار گرفته است و کوالکام نیز به آن اشاره کرده است عرضه اختصاصی با تراشه‌های اسنپدراگون است؛ شاید دیگر شاهد استفاده از دیگر تراشه‌ها در پرچم‌دارهای جدید شرکت سامسونگ نخواهیم بود.

کد خبر 604063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.