تعداد بستری‌های کرونایی یزد به کمتر از ۹۰ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی از بستری ۸۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های یزد خبر داد.

علیرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به کاهش میزان بستری و مراجعه افراد مشکوک به کرونا در استان یزد، اظهار کرد: تعداد آمار بستری‌های کرونایی استان یزد پس از چند ماه دوباره به کمتر از ۹۰ نفر رسید.

وی افزود: درحال‌حاضر ۸۵ نفر مشکوک به بیماری کرونا هستند که به دلیل وضعیت جسمانی، این افراد خدمات بهداشتی و درمانی خود را در بیمارستان‌ها دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی به بستری ۱۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد و افزود: روند بیماری کرونا در استان یزد سیر نزولی خو را حفظ کرده است.

اسلامی از تغییر رنگ کرونایی شهرستان‌های یزد خبر داد و با بیان اینکه خاتم، مروست و مهریز درحال‌حاضر در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند، افزود: هیچ شهری در حال حاضر وضعیت قرمز کرونایی به خود نگرفته است.

وی یکی از مهمترین علل افزایش بیماری در دوره‌های مختلف را عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد گمان می‌کنند که نیازی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک نیست درحالی‌که همچنان این موضوع به ویژه در تجمعات اهمیت دارد.

کد خبر 603987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.