تکمیل بوستان ۱۶ هکتاری ایرانیان در شورای ششم تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تکمیل بوستان ۱۶ هکتاری ایرانیان واقع در منطقه ۱۹ پایتخت مایه مباهات شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _شنبه نوزدهم شهریورماه_ در جریان برگزاری پویش شنبه‌های "امید و افتخار"، در بوستان ۱۶ هکتاری ایرانیان واقع در منطقه ۱۹ پایتخت به همت حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست، سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران و با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار تهران و مدیران و شهردار منطقه ۱۹ برگزار شد، با اشاره به زمان آغاز احداث این پروژه از شورای چهارم شهر، اظهار کرد: در آن زمان این پروژه پیش نرفت، اما در این دوره دوباره شروع و با همتی شبانه روزی به این مرحله رسید که مایه مباهات شهر تهران است.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری این بوستان به نام ایرانیان ناظر به موضوعاتی مهمی بود که باید از تمام اقوام کشور نشانه‌هایی در این پارک دیده می‌شد، ادامه داد: وجود نشانه‌های مختلف از شهرها و معرفی آنها در یک فضای این چنینی علاوه‌بر فضای سبز محیطی می‌تواند زمینه شناخت یک ایران کوچک را فراهم کند و در فاز دوم این بوستان این طرح اجرایی می‌شود تا نقطه آموزشی برای شهروندان، دانش‌آموزان و گردشگران در محدوده شهر تهران فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این مکان نباید تنها فضای سبز باشد، امیدواریم در کنار این بوستان محیطی برای آموزش فراهم شود، شهروندان می‌بینند که پروژه‌های گذشته که متوقف شده است، اکنون افتتاح می‌شود، همچنین پروژه‌های باقی مانده نیز باید هر چه سریع‌تر افتتاح شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه چشم بینای شهروندان، شاهد میزان عملکرد مدیران و مسئولان است، تصریح کرد: با برگزاری تبلیغات نمی‌توان فضای خدمت را برای شهروندان ترسیم کرد. چرا که بهترین تبلیغات چشمان تیزبین شهروندان است که می‌بینند و متوجه می‌شوند که خدمت‌گذاران واقعی چه افرادی هستند و چه پروژه‌هایی مسکوت مانده و از چه مواردی بهره‌برداری شده است.

چمران گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات ساخت و بهره‌برداری بیمارستان کودکان حکیم در منطقه ۱۹ نیز به اتمام برسد، چرا که این پروژه بی‌نظیر می‌تواند به عنوان یک قطب درمان تخصصی کودکان در کلانشهر تهران محسوب شود، در این راستا لازم است هر چه سریع‌تر پروژه‌های در دست احداث به زودی به مرحله بهره‌برداری برسد و در خدمت شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 603971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.