شیرآلات kwc  را از کجا تهیه کنیم؟ نمایندگی اصلی یا دیجیکالا

خرید شیرآلات در فضای امروز در میان برندها، تنوع، فروشگاه ها، سایت ها و قیمت های متفاوتی که وجود دارد کار سخت و پرچالشی برای خریداران می باشد.

برندهای مختلف و معروف زیادی در بازار وجود دارند که هر روز در فاکتورها و معیارهای مختلف در حال رقابت هستند و در حال حاضر یک برند توانسته گوی سبقت را برباید که آن شیرآلات کی دبلیو سی است.

خرید شیرآلات KWC برای مصرف کنندگان می تواند تجربه خوبی باشد چرا که از مزایایی همچون قیمت مناسب، طراحی متفاوت با طرح های معمولی بازار، تنوع در مدل و کارکرد، رنگ بندی چندگانه و کیفیت بالای قطعات استفاده شده در شیر بهره مند گردد.

کی دبلیو سی برندی مشهور و مطرح است که تولدش در سوئیس شکل گرفت و در حدود 15 سال پیش پایش به بازار ایران رسید و در کارخانه عباس آباد به صورت کاملا استاندارد به تولید رسید. این شرکت در طی سال های اخیر حضور قدرتمندی در این صنعت داشته و با نوآوری، خلاقیت، نیاز سنجی و ماشین آلات مدرن و طراحی بی نظیر توانسته محصولی را مطابق با تمام سلایق عرضه کند.

پرفروش ترین محصولات کی دبلیو سی

KWC کمپانی است که سعی در تکمیل نیازهای مشتری در سرویس بهداشتی می کند و به همین جهت محصولات کاملی را در تنوع مختلف به دست مصرف کنندگان رسانده است. این شرکت علاوه بر تولید تخصصی در حوزه شیرآلات به سایر تجهیزات سرویس بهداشتی نیز ورود کرده و تجربه خوب استفاده یک برند کامل را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

انواع شیرآلات KWC

شیر ظرفشویی KWC(سینک، آشپزخانه)» از محبوب ترین شیرآلات شیر آشپزخانه است. این شیر به دلیل تکرر استفاده و همچنین مکان قرارگیری که در قلب خانه نامگذاری شده است همیشه به صورت ویژه ای مد نظر بوده و کی دبلیو سی نیز تلاش کرده تا شیر ظرفشویی همه چیز تمام را ارائه دهد.

شیرهای سینک کی دبلیو سی در دو مدل شاوری(شلنگدار و ثابت) تولید شده و در رنگ بندی و مدل های زیبایی به فروش می رسد.

شیر توالت KWC(آفتابه)» شیر توالت نیز از شیرآلات پر مصرف در فضای ساختمان ها بوده و کارایی آن و روان بودنش تاثیر مستقیم در رضایت مندی مشتری می گذارد. شیر توالت کی دبلیو سی از بدنه برنجی و در رنگ بندی های طلایی، سفید، مشکی و کروم و ... قابل عرضه است.

شیر حمامKWC (دوش)» شیر حمام البته از دسته شیرآلاتی است که کمتر از مدل روشویی و توالت مصرف می شود اما کیفیت و طراحی آن می تواند در فضای حمام تاثیر گذار باشد. شیر حمام کی دبلیو سی با طراحی خیره کننده و چشم نواز و در مدل های مختلفی عرضه شده است.

شیر روشوییKWC (دستشویی)» شیر روشویی نیز مثل شیر توالت مصرف بیشتری داشته و به زیبایی آن در فضای سرویس بهداشتی تاثیر مستقیمی دارد. شیرهای روشویی کی دبلیو سی نیز از بهترین متریال مصرفی و با طراحی های خلاقانه تولید شده و با قیمت رقابتی به فروش می رسد.

شیرآلات توکار KWC» شیر توکار در سالهای اخیر در مارکت ایران به شدت مورد توجه قرار گرفته و این شرکت نگاه ویژه ای به این محصول داشته است. شیرهای توکار کی دبلیو سی نیز مطابق با سایر محصولات از تنوع، رنگ بندی و کیفیت بالایی برخوردار بوده و زینت بخش سرویس و حمام خانه ها می گردد.

علم دوش حمام» یونیورست نیز در حمام ها کاربرد فراوان و مهمی داشته و انتخاب صحیح آنها باعث می شود تا بتوانیم دوش با آرامشی بگیریم و خستگی را از تن برهانیم. دوش حمام کی دبلیو سی نیز از محصولات محبوب این شرکت است که در مدل های مختلفی به فروش می رسد.

شیرآلات KWC را از نمایندگی معتبر بخریم

شیرآلات kwc  را از کجا تهیه کنیم؟ نمایندگی اصلی یا دیجیکالا

خرید شیرآلات از فروشگاه معتبر به عنوان یک اصل مهم برای خریداران است. در نظر داشته باشید که فروشگاه های غیر مجاز فقط به عنوان فروشنده عمل کرده و هیچ مسئولیتی را در قبال خدمات پس از فروش به مشتری پذیرا نمی باشند و از این جهت مشتریان با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند.

این روزها که فروش اینترنتی شیرآلات KWC در سایت ها و فروشگاه های زیادی مطرح شده است مواردی از این قبیل می تواند برای خریداران چالش درست کرده و باعث از بین رفتن پول آنها شود.

1. اصل نبودن شیرآلات کی دبلیو سی» در حالی که این برند دارای کارتن و بسته بندی شرکتی است اما به استناد برخی گزارشات برخی افراد سودجو شیرآلات بی نام را با این برند به مشتریان می فروشند که از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار نمی باشند.

2. ارائه قیمت بالاتر از قیمت مصوب شرکت به مشتری» یکی از موارد شایع در فروش شیرآلات کی دبلیو سی ارائه قیمت بالا به مشتری از لیست شرکت به بهانه های مختلفی همچون ارزش افزوده، هزینه انبار و کرایه است.

3. عدم کامل بودن محصولات» عمده خریداران شیر، شیرآلات را به صورت یک دست و ست خریداری می کنند و این در حالی است که فروشگاه های غیر مجاز به دلیل نداشتن دپو مناسب بار کامل را به مشتری تحویل نمی دهند.

4. عدم ارائه گارانتی در زمان خرید» این موضوع می تواند برای مشتری امری لازم و حیاتی باشد. گارانتی شیرآلات می تواند مشکلات و نقص شیر را تا مدت 5 سال رایگان تحت پوشش قرار دهد.

چرا شیر کی دبلیو سی را از دیجیکالا نخریم

دیجیکالا سایتی بزرگ با دامنه زیادی از محصولات است. همین موضوع باعث شده تا تعداد زیادی از مشتریان به خریداری از این سایت با اعتماد بیشتری نگاه کنند.اما مسئله ای که در هنگام خرید رازآلود است میزان رضایت مندی مشتریان از پس از خرید است. اگر نگاهی به شبکه های مجازی بیندازیم با سیلی از کامنت های مشتریان دیجیکالا برخورد می کنید که از روند فروش این سایت ناراضی بوده و اقدام به برگشت محصول خود کرده اند.

از آنجا که دیجیکالا یک شرکت واسطه بوده و در حوزه ساختمان محصولی را در انبار ندارد عمدتا محصولات خود را از بنک داران و فروشگاه های نمایندگی کی دبلیو سی همچون اپال نما تهیه می کند. این موضوع باعث می شود تا اختلاف قیمت بیشتری در این فروشگاه و مرکز اصلی فروش کی دبلیو سی باشد.

همچنین این شرکت به دلیل عدم حضور فروشگاه رسمی فاقد نمایش محصولات بوده و مشتریان نمی توانند برای رویت شیرکی دبلیو سی اقدام کنند.

از این رو فروشگاه مرکزی کی دبلیو سی (اپال نما) با دارا بودن سابقه 20 ساله در حوزه شیرآلات و با دپو مناسب و کامل این برند و همچنین شعبه مرکزی در بورس شیرآلات ایران خیابان بنی هاشم شیرآلات KWC را بی واسطه به مصرف کنندگان عرضه می کند.

کد خبر 603957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.