توسعه شهر سمنان با روشن شدن چراغ حمایت از سرمایه‌گذاران

رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان گفت: حمایت از سرمایه گذار و توجه به بخش خصوصی، چراغ توسعه شهر سمنان را روشن خواهد کرد.

حسین موسوی‌دلازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه مراسم تحویل کلید کاروانسرای شاه عباسی سمنان، اظهار کرد: در جهت نیل به شکوفایی و رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی، شهر نیاز به سرمایه‌گذار و پروژه‌های سرمایه‌گذاری دارد و مدیریت شهری نیز از هر اقدامی که منجر به گسترش سرمایه‌گذاری شود، همه جانبه حمایت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه با هم‌فکری و همکاری سرمایه‌گذاران، مسیر رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه شهر رقم خواهد خورد، افزود: تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان سمنان موظف هستند در این مسیر ضمن همراهی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر سمنان، خاطرنشان کرد: از آنجا که شهر سمنان در منطقه‌ای امن و پر تردد در کشور قرار دارد، حمایت از سرمایه‌گذار و توجه به بخش خصوصی چراغ توسعه شهر سمنان را روشن خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هر چند علاقه‌مند بودیم که شهرداری سکان‌دار بنای کاروانسرای شاه عباسی سمنان شود، اما امیدواریم حضور سرمایه‌گذار کاوان‌سرا آغاز راهی برای همکاری‌های بیشتر با سرمایه‌گذران به ویژه سرمایه‌گذاران بومی در توسعه شهر شود.

موسوی دلازیانی با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰ جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سمنان، گفت: امیدواریم طرح‌هایی از جمله پروژه آبگرم و پیاده‌راه فرهنگی امام (ره) نیز با ورود بخش خصوصی و پیگیری‌هایی که برای عبور مناسب آزادراه حرم تا حرم در حال پیگیری است، به نتایج خوبی برسد.

کد خبر 603934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.