پرسپولیس-نفت مسجدسلیمان/تعیین‌تکلیف صدرنشین در شهر اولین‌ها

پرسپولیس امشب به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۲۰ امشب _شنبه نوزدهم شهریورماه_ در مسجدسلیمان میهمان نفت MIS است. سرخ‌پوشان که با دو امتیاز اختلاف از نزدیک‌ترین رقیب خود، یکه‌تاز صدر جدول هستند، برای تثبیت جایگاهشان به چیزی جز پیروزی نمی‌اندیشند. آن سوی میدان اما شاگردان رضا مهاجری که فراتر از انتظار تا اینجا فصل ظاهر شده‌اند، تنها سه امتیاز کمتر از پرسپولیس صدرنشین دارند و با یک پیروزی خانگی، می‌توانند جایگاهی رویایی را تصاحب کنند.

پرسپولیس در قامت یک مدعی تمام‌عیار

شاگردان یحیی گل‌محمدی در شرایطی صدر را از آن خود کرده‌اند که در دو هفته ابتدایی بردی را کسب نکرده بودند. با این حال نفرات اضافه شده، دوای درد سرخ‌پوشان شدند.

مشکل گلزنی پرسپولیس با آمدن «لوکادیا» تا حدود زیادی برطرف شد و قطعاً با اضافه شدن «شیخ دیاباته» فاز تهاجمی پرسپولیسی‌ها قدرت‌مندتر نیز خواهد شد. البته دیاباته نمی‌تواند مقابل مسجدسلیمان برای پرسپولیس به میدان برود اما قطعاً در هفته‌های آینده حضورش می‌تواند مثمرثمر باشد؛ در این بین نباید از فاز تدافعی مستحکم سرخ‌ها غافل شد که در پنج هفته ابتدایی هنوز گلی را در جریان مسابقه دریافت نکرده است.

مهاجری به‌دنبال اولین‌ها در شهر اولین‌ها

نفت مسجدسلیمان با هدایت رضا مهاجری، عملکرد خوبی تا اینجا فصل داشته و با دو پیروزی و دو تساوی، بالاتر از شاگردان «ساپینتو» در رده پنجم جدول حضور دارد. جایگاهی که معمولاً به دیدن نفت MIS در آن عادت نداریم و چنان‌چه مهاجری و شاگردانش بتوانند جایگاه خود در حفظ کنند، دست به کار بزرگی زده‌اند. این نخستین بار است که نفتی‌های مسجدسلیمان میان بالانشینان جدول رده‌بندی حضور دارند.

کد خبر 603901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.