ترکیب احتمالی سپاهان مقابل آلومینیوم اراک

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف آلومینیوم می‌رود که یکی از بهترین مهره‌های خود را مقابل این تیم در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال سپاهان امروز _نوزدهم شهریورماه_ در ورزشگاه نقش جهان میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. سپاهان برای این دیدار علاوه بر جلال الدین علیمحمدی و محمد کریمی، مانوئل فرناندز را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا بیش از بازی‌های اخیر دست مورایس در خط هفابک بسته باشد.

نوبت به کلین شیت نیازمند می‌رسد؟

پیام نیازمند در شرایطی به سپاهان اضافه شد که این تیم با رشید مظاهری در دو هفته نخست به دو برد رسیده بود اما از هفته سوم با حضور نیازمند در دروازه سپاهان این تیم هیچیک از بازی‌های خود را نبرد و نیازمند هم در حسرت اولی کلین شیت در بازگشت به سپاهان ماند. با این حال به نظر می‌رسد بازی امروز فرصت خوبی برای نیازمند باشد تا اولین کلین شیت خود در فصل جاری را ثبت کند و دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

احتمال تغییرات مجدد در خط دفاع

در بازی قبلی امید نورافکن و محمد دانشگر در ترکیب اصلی جانشین زکی‌پور و نیلسون جونیور شدند. با این حال اما عملکرد ضعیف نورافکن در دربی اصفهان ممکن است دوباره باعث نیمکت نشینی یا شاید تغییر پست او و انتقال به خط هافبک شود تا زکی پور مدافع چپ سپاهان برابر آلومینیوم شود. در سوی دیگر رضائیان که حالا دیگر ملی پوش هم شده است دفاع راست سپاهان خواهد بود و به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد خوبی رناتو داسیلویرا و محمد دانشگر در کنار یکدیگر در قلب دفاع، این دو برابر آلومینیوم هم فیکس باشند.

معمای جانشینی فرناندز

در خط هافبک سپاهان حضور مسعود ریگی به عنوان هافبک دفاعی قطعی است و یاسین سلمانی نیز مهره هجومی مورایس در میانه زمین خواهد بود. انتخاب هافبک سوم اما برای مورایس با توجه به مصدومیت فرناندز و غیبت او مشکل است و به نظر می‌رسد سرمربی سپاهان سه راه برای حل این مشکل پیش رو داشته باشد؛ امید نورافکن، محمد قربانی یا فرشاد احمدزاده. هر سه بازیکن توانایی بازی به عنوان هافبک تهاجمی را دارند و در طول این فصل دقایقی در مرکز زمین به بازی گرفته شده‌اند، در هر صورت اما باید منتظر ماند و دید مورایس کدام بازیکن را در کنار سلمانی در میانه میدان بازی می‌دهد.

شهریار به دنبال ادامه درخشش با پیراهن سپاهان

نوک خط حمله سپاهان با حضور ثابت شهریار مغانلو قابل پیش بینی‌ترین پست سپاهان است. مغانلو که در بازی قبل اولین گل فصلش را به ثمر رساند مقابل آلومینیوم هم فیکس خواهد بود اما در دو سمت او به طور قطع مشخص نیست مورایس دست به تغییرات بزند یا خیر. سرمربی سپاهان در بازی‌های اخیر همواره وینگرها را نسبت به بازی قبل تغییر داده است و کاملاً غیر قابل پیش بینی عمل کرده است.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل آلومینیوم اراک به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، میلاد زکی پور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد قربانی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو

کد خبر 603774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.