مورایس: با کی‌روش صحبتی نداشتم/تعطیلات بارمنفی ندارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تعطیلات بار منفی ندارد و بلکه مثبت هم هست، یاد گرفتم یک تعطیلی کوتاه کمک می‌کند تیم کمتر بار فکری داشته باشد و بعد از تعطیلات بازیکنان با ذهنی باز به لیگ برمی‌گردند. ماهم در این زمان روی کار تیمی و ارتقای آن کار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان و آلومینیوم اراک فردا در هفته ششم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر به میدان می‌روند که مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار کرد: مثل همیشه از حضور خبرنگاران در کنفرانس خوشحال هستم زیرا سرحال هستند و لیگ همچنان ادامه دارد. در رابطه بازی با آلومینیوم اراک باید بگویم که در سال‌های اخیر فوتبال خوبی ارائه دادند و موقعیت این را داشتم که بازی‌های این تیم را ببینم، مسابقه فردا جذاب خواهد بود.

وی ادامه داد: یک بازی خانگی است که می‌خواهیم در کنار نتیجه، یک بازی خوب برای خودمان و هواداران ارائه دهیم. هیچوقت راجع به نتیجه صحبت نکردم و نمی‌کنم زیرا از کنترل من خارج است، تیم ما خوب کار می‌کند و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت فرناندز، تصریح کرد: وقتی سوال می‌پرسید یعنی اطلاعات دارید، فرناندز مصدومیت گرید یک دارد و برای بازی فردا حضور ندارد.

مورایس در جواب به سوال خبرنگار ایمنا، مبنی بر اینکه صحبت‌هایی مبنی بر جلسه شما، ساپینتو و کی‌روش مطرح شد، آیا این موضوع حقیقت دارد، تصریح کرد: خیر جلسه‌ای با کی‌روش نداشتم.

وی با بیان اینکه وقتی سپاهان باشید تیم‌های حریف تفکر بازی دفاعی مقابل شما دارند، گفت: دفاع تیم‌های دیگر مقابل ما نشان دهنده کیفیت بالای سپاهان است. در حال کار کردن هستیم و این موضوع تمام نمی‌شود، وقتی که بخواهیم تیم بهتر کار کند باید کار روزانه داشته باشیم. بازی تهاجمی نیاز به تمرکز، زمان و جزئیات دارد و یک دفعه همه چیز تغییر نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: روز به روز کار می‌کنیم تا بهتر شویم، وقتی تیمی مقابل ما دفاعی بازی می‌کند این را چالش می‌بینم و ماهم دنبال راه حل هستیم.

مورایس تیم فوتبال سپاهان در رابطه با شناخت خود از لیگ ایران، تصریح کرد: هیچوقت همه چیز را نمی‌دانم حتی اگر ۲۰ سال در این کشور کارکنم. منظور من از اینکه شناخت ندارم یعنی با فرهنگ ایران و بازیکنانش شناخت ندارم. سال‌های زیادی فوتبال در ایران است و می‌خواهم با شرایط اینجا آشنا شوم تا با کارهای مثبتی که انجام می‌دهیم به هدف برسیم. با تجربه که دارم، زود می‌توانم با شرایط وقف پیدا کنم.

وی اضافه کرد: تعطیلات بار منفی ندارد و بلکه مثبت هم هست، یاد گرفتم یک تعطیلی کوتاه کمک می‌کند تیم کمتر بار فکری داشته باشد و بعد از تعطیلات بازیکنان با ذهنی باز به لیگ برمی‌گردند. ماهم در این زمان روی کار تیمی و ارتقای آن کار می‌کنیم.

کد خبر 603737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.