ویژگی‌های ظاهر اپل‌واچ اولترا چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل‌واچ اولترا با وجود برخورداری از ابعاد بزرگ، بسیار سبک است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل در جریان رویداد Far Out از اپل‌واچ اولترا به عنوان عضو جدید و رده‌بالا ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرد. اپل‌واچ اولترا با ابعاد بزرگ ۴۹ میلی‌متری، بسیاری از افراد را نگران کرده بود، زیرا به نظر می‌رسید این تغییر باعث بزرگ شدن بیش از حد ابعاد و وزن آن خواهد شد. گزارش‌های اولیه از این محصول نشان می‌دهد که وزن و ابعاد این ساعت به ترتیب سنگین و بزرگ نیست.

اپل‌واچ اولترا با وجود ابعاد بزرگی که دارد به میزان قابل‌توجهی سبک است. این دستگاه بدنه‌ای از جنس تیتانیوم دارد که علاوه بر افزایش دوام، ظاهری جذاب به آن بخشیده است. برخی دیگر گزارش داده‌اند که اگرچه اپل‌واچ اولترا ابعاد واقعاً بزرگی دارد، اما به لطف نسبت‌هایی که اپل در طراحی این محصول اعمال کرده است هنگام قرارگیری روی مچ دست، لزوماً احساس نخواهید کرد که خیلی بزرگ است.

در حال حاضر، اپل‌واچ اولترا برای افرادی که روزهای خود را در طبیعت می‌گذرانند، بهترین گزینه ممکن است، اما قیمت بسیار بالایی دارد. همه نسخه‌های این محصول با پشتیبانی از داده‌های موبایلی عرضه خواهند شد و قیمت آن از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود. عرضه این محصول از ۲۳ سپتامبر آغاز خواهد شد و پیش‌سفارش آن نیز هم‌اکنون فعال است. اپل همچنین مجموعه‌ای از محصولات دیگر را در رویداد Far Out معرفی کرد که شامل سری آیفون ۱۴، نسل دوم ایرپاد پرو و اپل‌واچ سری هشت است.

کد خبر 603692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.