حمایت از پروژه‌های فرهنگی دغدغه شورای ششم یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص ضرورت توجه به مقوله فرهنگ در کنار سایر امور، گفت: شورای ششم شهر از فعالیت‌ها و پروژه‌های فرهنگی کارآمد و تأثیرگذار حمایت می‌کند.

عزیزالله سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بحث فرهنگ‌سازی در هر جامعه‌ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: در هر دوره‌ای که نسبت به فرهنگ کوتاهی می‌شود، به طور قطع نتایج بسیار نامطلوبی به وجود می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید در کنار تمام مسائل باید به موضوع فرهنگ توجه ویژه‌ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: فرهنگ شالوده و زیربنای اصلی هر توسعه به حساب می‌آید و اگر در روند توسعه نسبت به فرهنگ بی‌توجه باشیم، شاهد توسعه‌ای بدون ارزش خواهیم بود که با بحران‌های مختلف اجتماعی روبه‌رو خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: گاهی چند سال زمان می‌برد تا پروژه‌های فرهنگی تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد، همچنین توجه به پروژه‌های فرهنگی بسیار کمتر از پروژه‌های عمرانی است.

وی با اشاره به آغاز به کار عملیات عمرانی پردیس فرهنگی سینمایی آسمان یزد، افزود: بعضی پروژه‌های فرهنگی در شهر یزد چندین سال به صورت نیمه‌کاره رها شده است.

سیفی با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به پروژه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی حمایت لازم را داشته باشند، گفت: شورای اسلامی شهر یزد از فعالیت‌ها و پروژه‌های فرهنگی کارآمد و تأثیرگذار حمایت می‌کند.

کد خبر 603518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.