گوشی هواوی میت 50E چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هواوی میت 50E با نمایشگر ۹۰ هرتز و دوربین XMAGE رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی پس از رونمایی میت ۵۰، میت ۵۰ پرو و میت 50 RS Porsche Design در رویدادی آنلاین، در سکوت خبری از گوشی میت 50E نیز رونمایی کرد. گوشی هواوی میت 50E ضعیف‌ترین گوشی سری میت ۵۰ محسوب می‌شود که به دلیل قیمت کمتر سخت‌افزار ضعیف‌تری در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها دارد. این محصول از همان نمایشگر ۹۰ هرتز ۶.۷ اینچی OLED که در مدل‌های استاندارد استفاده شده است بهره می‌گیرد، اما به جای پردازنده پرقدرت Snapdragon 8+ Gen 1 به پردازنده Snapdragon 778G مجهز است. این مدل مانند دیگر گوشی‌های سری میت ۵۰ از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی هواوی میت 50E تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی به کاربران امکان می‌دهد دیافراگم را بین ۱۰ حالت مختلف از f/1.4 تا f/4 تغییر دهند. پنل جلویی گوشی نیز دارای یک حفره برای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض است.

انرژی مورد نیاز گوشی هواوی میت 50E از باتری ۴۴۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید هواوی در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و ارغوانی در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت پایه هواوی میت 50E برابر با ۵۷۵ دلار است، این کانفینگ ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد. شرکت هواوی این محصول را ماه آینده میلادی با سیستم‌عامل هارمونی سه در بازار چین عرضه می‌کند.

کد خبر 603330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.