پرداخت وام به بازنشستگان و مستمری بگیران متقاضی زیارت اربعین

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیران متقاضی زیارت اربعین می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات برای اعزام اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، محمود عزیزخانی اظهار کرد: در راستای بزرگداشت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) و تحقق درخواست بازنشستگان جهت امکان حضور در این کنگره جهانی، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات به مستمری‌بگیران جهت شرکت در همایش جهانی پیاده‌روی اربعین فراهم شده است.

وی افزود: این تسهیلات در قالب همکاری مشترک بانک رفاه کارگران، سازمان تأمین‌اجتماعی، کانون عالی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی و سازمان حج و زیارت، به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط پرداخت می‌شود.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۲ میلیون تومان و در مرحله اول به ۲۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی در کشور که قصد سفر عتبات عالیات را داشته باشند، پرداخت می‌شود.

وی گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط می‌توانند برای بهره‌مندی از این تسهیلات، پس از ثبت‌نام در سامانه سماح، جهت انجام اقدامات بعدی به کانون‌های بازنشستگی مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبر 603309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.