فعالیت کارگروه‌های هفت‌گانه قرارگاه فرهنگی‌ترویجی شهرداری سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری سمنان گفت: تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در قرارگاه فرهنگی‌ترویجی شهرداری انجام می‌شود، باید در سطح مناطق و سازمان‌ها توسط کمیته‌ها، عملیاتی و گزارش آن به صورت مستمر در قالب جلسات هماهنگی ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم ملکدار در نخستین نشست هم‌اندیشی دبیران کارگروه‌های قرارگاه فرهنگی‌ترویجی شهرداری سمنان، با تاکید بر جلوگیری از فعالیت‌ها و موازی‌کاری و تعدد ساختارهای فرهنگی، اظهار کرد: تشکیل این قرارگاه موجب می‌شود فعالیت‌های فرهنگی ترویجی در قالب کارگروه‌های هفت‌گانه شامل اقامه نماز، امربه‌معروف‌و نهی‌ازمنکر، عفاف و حجاب، آسیب‌شناسی اجتماعی، ورزشی، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ایثار و شهادت با دبیرانی که برای آن تعیین شده است، در ارتباط با کمیته‌های مربوطه ذیل این قرارگاه در سازمان‌ها و مناطق در ساختاری یکپارچه و منسجم، برنامه‌ریزی و فعالیت کنند.

وی افزود: این اقدام موجب می‌شود تا علاوه بر ایجاد روحیه کار گروهی و جمعی در شهرداری، برنامه‌های ترویجی و فرهنگی شکل منظم و متمرکزی بگیرد، ضمن اینکه فعالیت کمیته‌های مربوط توسط دبیران کارگروه‌ها رصد شده و جزو فعالیت سازمانی کارکنان تلقی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری سمنان با اشاره به ملزم بودن دبیران کارگروه‌ها برای ارائه گزارش در جلسات هفتگی قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری مرکز، خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری انجام می‌شود، باید در سطح مناطق و سازمان‌ها توسط کمیته‌ها عملیاتی و گزارش آن به صورت مستمر در قالب جلسات هماهنگی ارائه شود.

به گزارش ایمنا، نخستین نشست هم‌اندیشی دبیران کارگروه‌های قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری سمنان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری تشکیل شد. در این جلسه دبیران کارگروه‌ها در خصوص اهمیت تشکیل و جدیت در اهداف قرارگاه ترویجی فرهنگی شهرداری و برنامه‌ریزی در راستای اهداف این قرارگاه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

کد خبر 603178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.