بازگشایی و تعریض رینگ دوم شهری چالوس

شهردار چالوس از بازگشایی و تعریض رینگ دوم شهری خبر داد و گفت: سیاست اعضای شورای اسلامی شهر از ابتدای امسال، روان‌سازی ترافیک شهری و انجام اقدامات لازم در این زمینه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود یعقوبی امروز _چهارشنبه شانزدهم شهریورماه_ در مراسمی که با حضور امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس و معاونت‌های شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: عملیات بازگشایی و تعریض خیابان زمرد به خیابان ظفر ۱۵ و رینگ دوم شهری و افتتاح گلخانه جدید شهرداری چالوس انجام گرفت.

وی ضمن قدردانی از همراهی مدیرانی که در این مسیر همراه مدیریت شهری بودند، افزود: از ابتدای امسال سیاست اعضای شورای اسلامی شهر چالوس روان‌سازی ترافیک شهری و انجام اقدامات لازم در این زمینه بوده است.

شهردار چالوس خاطرنشان کرد: طبق مطالعات انجام شده، مسیر رینگ ۴۵ متری به منطقه دهگیری در دستور کار قرار گرفت. این طرح از کوچه ظفر ۱۵ آغاز شد و در حال حاضر به رینگ دوم شهری و خیابان زمرد متصل شده است.

یعقوبی اضافه کرد: در همین راستا ظرف مدت شش ماه، عملیات زیرسازی، آسفالت، احداث پل و هدایت آب‌های سطحی با کانال‌کشی از کوچه ظفر ۱۵ به انجام رسید.

وی با قدردانی از همراهی بسیار مؤثر شورای اسلامی شهر در این زمینه، تصریح کرد: با تعامل و مساعدت مدیریت شهری توانستیم ۸۰۰ مترمربع از املاک شهرداری (گلخانه قبلی شهرداری) را که تاکنون در اختیار شهرداری بود در مسیر توسعه قرار دهیم.

شهردار چالوس گفت: راه دسترسی کوچه ظفر ۱۵ به کوچه زمرد چالوس برای بهره‌برداری شهروندان بازگشایی و میانبری برای تردد آسان‌تر شهروندان فراهم شد، در همین راستا گلخانه جدید شهرداری چالوس در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ هزار مترمربع در محله آیشبن چالوس به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 603149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.