تداوم آزادسازی‌ها در راستای رفع مشکل ترافیک خیابان ۱۷ شهریور

شهردار چالوس از تخریب چندین باب مغازه فرسوده واقع در خیابان ۱۷ شهریور به‌منظور رفع معضل ترافیک خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری چالوس، مسعود یعقوبی با اشاره به تعریض و بازگشایی مسیر بلوار ۱۷ شهریور، ادامه تملیک و تعریض معابر را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در دوره ششم عنوان و اظهار کرد: بازگشایی جاده ساحلی و ورودی رینگ ۴۵ متری تقاطع بلوار با تملیک ۹۰۰ متر از اراضی ورودی و با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان انجام می‌شود.

وی افزایش سرانه پارکینگ عمومی در مرکز شهر را گامی دیگر در راستای مرتفع کردن گره‌های ترافیکی شهر چالوس دانست و افزود: تعامل و همراهی مثبت و سازنده همه مسئولان در راستای توسعه شهر بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

شهردار چالوس خاطرنشان کرد: زمین پشت این مغازه‌ها به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان تملیک و ساختمان تجاری، اداری و فرهنگی ساخته شده است که قسمت تجاری به مالکان مغازه‌های قدیمی تحویل داده شد و در طبقه دوم نیز دفتر شورای اسلامی شهر مستقر می‌شود.

یعقوبی با بیان اینکه محل دفتر شورای اسلامی شهر چالوس تا یک ماه آینده در طبقه دوم مستقر می‌شود، تصریح کرد: با توجه به نبود سالن اجتماعات و آمفی‌تئاتر مناسب در شهرستان چالوس، طبقه آخر این ساختمان به این منظور در نظر گرفته شده است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 615126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.