رونمایی از اپلیکیشن «چالوس من» در آینده نزدیک

شهردار چالوس با بیان اینکه اپلیکیشن «چالوس من» برای تحقق شهر هوشمند راه‌اندازی می‌شود، گفت: تحقق شهر هوشمند بر نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان مؤثر است و توسعه این نرم‌افزارها، می‌تواند در زمینه‌های مختلف از جمله تحقق شهروندمداری در این منطقه مؤثر باشد.

مسعود یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اپلیکیشن «چالوس من» گامی در جهت تحقق شهر هوشمند است، اظهار کرد: این نرم‌افزار، بستری یکپارچه برای ارائه خدمات مختلف به شهروندان است و به‌مرور، قابلیت‌های آن توسعه پیدا می‌کند.

وی افزود: برنامه‌های مختلف نظیر نقشه شهر، معرفی شهر چالوس و انعکاس مشکلات شهری در قالب این اپلیکیشن، توسط شهروندان بارگذاری شده است.

شهردار چالوس با بیان اینکه اپلیکیشن «چالوس من» منجربه تسریع و تسهیل امور شهر چالوس می‌شود، خاطرنشان کرد: همه شهروندان در شهر هوشمند امکان دسترسی به موضوعات مختلف را دارند و به راحتی می‌توانند به صورت غیرحضوری کارهای خود را انجام دهند.

یعقوبی با بیان اینکه نرم‌افزار «چالوس من» یک ایده ویژه است که با فناوری روز و وسایل ارتباط جمعی مرتبط شده، گفت: تحقق شهر هوشمند بر نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان مؤثر است و توسعه این نرم‌افزارها می‌تواند در زمینه‌های مختلف از جمله تحقق شهروندمداری در این منطقه مؤثر باشد.

کد خبر 566738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.