۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
گوشی هواوی نوا 10z رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هواوی نوا ۱۰z با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی به‌تازگی گوشی Huawei Nova 10z را رونمایی کرد؛ این محصول دارای صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی LCD با وضوح تصویر 1080P است، در بالای نمایشگر گوشی حفره‌ای دایره‌ای برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

به نظر می‌رسد که گوشی هواوی نوا 10z از یک سیستم-روی-چیپ با CPU هشت هسته‌ای استفاده می‌کند. مشخصات فنی این تراشه مانند Kirin 710A است که در گوشی Nova 8 SE Youth استفاده شده است. گوشی جدید هواوی در کانفینگ‌هایی با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود، شرکت سازنده به رم دستگاه اشاره نکرده است.

مهم‌ترین نکته درمورد گوشی هواوی نوا 10z دوربین پشتی آن است، دوربین اصلی گوشی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در پشت لنزی با دیافراگم f/1.9 قرار گرفته است، دوربین دوم از حسگر هشت مگاپیکسلی و لنزی فوق‌عریض با دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند، دوربین سوم حسگر دو مگاپیکسلی و لنز ماکرو دارد.

انرژی مورد نیاز گوشی هواوی نوا 10z با استفاده از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید هواوی با سیستم‌عامل هارمونی دو عرضه می‌شود و از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و بلوتوث ۵.۱ بهره‌مند شده است. گوشی هواوی نوا ۱۰z با قیمت پایه ۲۳۰ دلار در چین قابل خرید است، این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 603056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.