خدمت‌رسانی ۱۱ موکب به زائران اربعین حسینی

شهردار مبارکه گفت: ۱۱ موکب از شهرستان مبارکه در ایام پیاده‌روی اربعین دایر است و به زائران سیدالشهدا(ع) خدمات‌رسانی می‌کند.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ۱۱ موکب از شهرستان مبارکه در ایام پیاده‌روی اربعین دایر است و در هر موکب، حدود ۸۰ خادم فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: با توجه به ارزیابی انجام گرفته، افراد فعال در این موکب‌ها به حدود ۹۰۰ نفر می‌رسند.

وی با بیان اینکه این موکب‌ها حدود ۲۰ روز فعالیت خواهند داشت، افزود: فعالیت موکب‌های شهرستان مبارکه حدود سه هفته است، آغاز شده و تا یک روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

شهردار مبارکه از خدمات‌رسانی موکب‌های این شهرستان به زائران اربعین حسینی خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف از تأمین امکانات و تمهیدات لازم برای اعزام زوار حسینی به عتبات عالیات، برگزاری مراسم باشکوه اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) است.

احمدی ادامه داد: موکب‌های خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی با کمک خیران و عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) برپا شده است.

وی با بیان اینکه این موکب‌ها خدمات درمانی و پزشکی و پذیرایی از زوار را در برنامه خود دارد، تصریح کرد: ستاد مردمی اربعین در این شهرستان کار پشتیبانی از موکب‌ها را برعهده دارد و این موکب‌ها تا یک روز بعد از اربعین کار خدمات‌رسانی به زوار را در خاک عراق برعهده خواهد داشت.

کد خبر 602906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.