شهرداری باید با شورای شهر هماهنگ باشد

رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: از اقدام شهرداری بجنورد با توجه به کمبود رفتگر و انتقادات شهروندان در خصوص خدمات شهری در اعزام تعدادی رفتگر برای خدمات‌رسانی در مراسم اربعین گلایه دارم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعظم‌السادات افشین‌فر امروز _ پانزدهم شهریورماه_ در شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد، اظهار کرد: از اقدام شهرداری بجنورد با توجه به کمبود نیرو جهت نظافت شهر و انتقادات شهروندان در خصوص خدمات شهری در اعزام تعدادی نیرو برای خدمات‌رسانی در مراسم اربعین گلایه دارم.

وی ادامه داد: هر چند این حرکت را بسیار خوب و قابل قبول می‌دانیم و از آن نیز حمایت کامل می‌کنیم ولی شهرداری باید در این خصوص با مشورت و تصمیم شورای اسلامی شهر اقدام می‌کرد.

احمدرضا یزدانی، عضو شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این جلسه از اعزام بزرگترین کاروان زیارتی به کشور عراق در مراسم جهانی پیاده‌روی اربعین در روز جمعه خبر داد و در خصوص طرح درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، اظهار کرد: لازم است در این خصوص جلساتی با حضور مدیران و کارشناسان شهرداری برگزار کرد و نقاط ضعف و قوت این طرح سنجیده و در گزارشی به شورای عالی کشور ارسال شود.

سیدمحسن موسوی، عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به گزارش شورای عالی کشور و ارائه نکاتی پیشنهادی برای طرح لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها، اظهار کرد: درخواست برگزاری جلسات کارشناسی و جمع‌بندی و ارائه پیشنهادات به شورای عالی کشور را دارم.

کد خبر 602895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.