پیاده‌روی اربعین حرکتی عظیم و جهانی است

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی حرکتی عظیم و جهانی است که تمام ادیان الهی از سراسر جهان در این حرکت عظیم شرکت می‌کنند و تنها متعلق به شیعیان و مسلمانان نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جمشید عین‌بیگی امروز _ پانزدهم شهریورماه_ در شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد، اظهار کرد: حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی تنها متعلق به شیعیان و مسلمانان نیست، پیاده‌روی اربعین حسینی یک حرکت عظیم جهانی است که تمام ادیان الهی از سراسر جهان در این حرکت عظیم شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز اربعین و پیاده‌روی میلیونی زائران به سوی کربلا رسانه‌ای پرقدرت برای نهضت اسلامی و مقاومت اسلامی به حساب می‌آید، گفت: حرکت مقدس پیاده‌روی اربعین باعث ایجاد یک پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی در تمام نقاط جهان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد مقاومت اسلامی را پشتوانه بزرگی برای حرکت عظیم اربعین دانست و افزود: امروز بی‌شک خون شهدای مقاومت اسلامی به ویژه سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث شده است تا شاهد حضور میلیونی زائران اربعین در امنیت کامل در عراق باشیم.

وی با اشاره به گلایه عضو شورای اسلامی شهر در خصوص اعزام نیروهای خدمت‌رسان در پیاده‌روی اربعین توسط شهرداری، تصریح کرد: تمام اقدامات باید در چارچوب ابلاغیه ستاد اربعین استان انجام شود و هر دستگاهی سهم خود را در این حرکت فرهنگی و جهانی به طور کامل انجام دهد و برای انجام این اقدامات شهرداری نیز باید با مشورت و تصمیم شورای اسلامی اقدام می‌کرد که گلایه اعضای شورای اسلامی نیز در این خصوص صحیح است.

کد خبر 602881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.