شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۱۵ شهریور

کیفیت هوای کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به هشت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۸ در وضعیت قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ در ساعت منتهی به هشت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۸ در وضعیت قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

ایستگاه آتی ساز با شاخص ۴۷، چشمه با شاخص ۴۴ و دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۳۵، شادآباد (منطقه ۱۸) با شاخص ۱۳، ورامین با شاخص ۴۸ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

ایستگاه‌های پارک رازی با شاخص ۱۵۴، رباط کریم با شاخص ۱۵۶، قرچک با شاخص ۱۵۸ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند.

وضعیت ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۱۹، پاسداران با شاخص ۱۴۴، پارک شکوفه با شاخص ۱۲۱، دماوند با شاخص ۱۰۷، سلامت با شاخص ۱۲۶، شریف (منطقه ۲) با شاخص ۱۲۰، شهرری (منطقه ۲۰) با شاخص ۱۲۶، شهرداری منطقه ۱۲ با شاخص ۱۰۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۲۱، علم و صنعت با شاخص ۱۳۶، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۵، قائم با شاخص ۱۳۹ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۴۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی (منطقه ۱۴) با شاخص ۵۶، اسلامشهر با شاخص ۱۰۰، اقدسیه (منطقه یک) با شاخص ۸۱، پاکدشت با شاخص ۷۹، پردیس با شاخص ۸۷، پونک با شاخص ۵۵، پیروزی (منطقه ۱۳) با شاخص ۹۸، پیشوا با شاخص ۶۸، تربیت مدرس (منطقه ۶) با شاخص ۷۸، دانشگاه تهران با شاخص ۸۸، ژئوفیزیک با شاخص ۵۹، ستاد بحران (منطقه ۷) با شاخص ۸۷، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۶۰، شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۷۶، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۳، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۶۹، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۴، شهریار با شاخص ۶۲، قدس با شاخص ۶۷، گلبرگ (منطقه ۸) با شاخص ۷۳، مسعودیه (منطقه ۱۵) با شاخص ۵۸، میدان فتح (منطقه ۹) با شاخص ۸۴ در وضعیت قابل قبول (زرد) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 602764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.