لوازم اصناف مزاحم سطح شهر جمع‌آوری می‌شود

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری شهرکرد به منظور رفع معضلات سد معبر ناشی از فعالیت کسبه و دست‌فروشان و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان، ضمن شناسایی اصناف مزاحم که ایجاد سد معبر می‌کنند، اخطاریه صادر و لوازم آن‌ها را جمع‌آوری می‌کند.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به گزارشات واصله و اعلام نارضایتی‌های اخیر شهروندان از فعالیت مغازه‌های عرضه میوه، حدفاصل میدان شهدا تا سه‌راهی کیان در ضلع جنوبی، واحد اجراییات شهرداری شهرکرد با همکاری مراجع ذی‌صلاح اقدام به پاک‌سازی پیاده‌راه و افزایش ضریب ایمنی شهروندان پیاده و رانندگان در حال عبور از این معابر کرده است.

وی افزود: شهرداری شهرکرد به منظور رفع معضلات سد معبر ناشی از فعالیت کسبه و دست‌فروشان و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان، ضمن شناسایی اصناف مزاحم که ایجاد سد معبر می‌کنند، اخطاریه صادر و لوازم آن‌ها را جمع‌آوری می‌کند.

سرپرست شهرداری شهرکرد تاکید کرد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

نجفی تصریح کرد: نظارت بر احداث هرگونه ساختمان و تأسیسات که به موجب طرح‌ها و ضوابط مصوب در داخل حریم شهر مجاز شناخته شده است و حفاظت از حریم به استثنای شهرک‌های صنعتی که در هر حال از محدوده قانونی و حریم شهرها و قانون شهرداری‌ها مستثنی هستند، برعهده شهرداری است.

وی گفت: هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در این حریم تخلف محسوب و با متخلفان طبق مقررات برخورد می‌شود.

کد خبر 602754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.