هوادار یک _ پرسپولیس ۳ / صدر جدول قرمز باقی ماند

تیم‌های هوادار و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه سه بر یک به نفع پرسپولیس تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال هوادار و پرسپولیس امروز دوشنبه _چهاردهم شهریورماه_ در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل هم قرار گرفتند که قرمزها پیروز میدان شدند.

دیدار تیم‌های هوادار و پرسپولیس

داور: بیژن حیدری

ترکیب هوادار: میلاد فراهانی، عزت الله پورقاز، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، محسن سفید چقایی، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، معین عباسیان، سیدمحمد میری، بابک مرادی و محمدجواد محمدی

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا

سرمربی: یحیی گل محمدی

کارت زرد:

پرسپولیس: مهدی ترابی

هوادار: محمد جواد محمدی، نیما انتظاری

کارت قرمز:

هوادار: امیرحسین پور محمد

گل‌ها:

پرسپولیس: لوکادیا، صادقی (۲)

هوادار: شجاعیان

شرح بازی: بازی با موقعیت خطرناک هوادار شروع شد که با اعلام خطای حیدری به نفع پرسپولیس راه به جایی نداشت، اما در ادامه قرمزها روی دروازه فراهانی فشار وارد کردند. شاگردان گل محمدی با یک پاس کاری در محوطه جریمه هوادار به گل رسیدند. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه کادر خود در ورزشگاه حضور دارد. عالیشاه به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و اسد بیگی به جای او وارد زمین شد. در حالی که بازی در دقایقی بدون موقعیت پیش می‌رفت، هوادار روی اشتباه مدافعین خود گل دوم را هم در یافت کرد. سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفته شد و درنهایت این نیمه با پیروزی دو بر صفر پرسپولیس تمام شد.

نیمه دوم: هوادار بازی را در نیمه دوم هجومی آغاز کرد، شاگردان الهامی بازی بهتری ارائه می‌دهند. در نیمه دوم تا دقیقه ۶۰ موقعیتی خطرناکی از جانب دو تیم شاهد نیستیم. شاگردان گل محمدی روی یک ضد حمله به گل سوم رسیدند. بازیکنان هوادار برای گلزنی جلو کشیدند که پرسپولیس را در موقعیت‌های ضد حمله خوبی قرار می‌دهند. هوادار از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و پرسپولیسی‌ها نخستین گل خود را در هفته پنجم دریافت کردند. بازیکن پرسپولیس در موقعیت تک به تک با فراهانی قرار گرفت که پور محمد این بازیکن را متوقف کرد و اخراج شد. داور پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت و در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع پرسپولیس تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴: معین عباسیان ارسالی از روی ضربه کرنر داشت که موقعیت خوبی را به وجود آورد، اما که داور خطای مهاجم هوادار روی بیرانوند را اعلام کرد.

دقیقه ۱۹: سعید صادقی پاسی رو به عقب در محوطه جریمه هوادار برای لوکادیا فرستاد که این بازیکن دروازه خالی را باز نکرد.

دقیقه ۹۱: فراهانی ضربه بازیکن پرسپولیس را در دو مرحله جمع کرد.

شرح گل:

دقیقه ۱۴ (پرسپولیس): سعید صادقی پاسی رو به جلو و در محوطه جریمه به اسماعیلی فر رساند که این بازیکن هم با یک پاسی رو به عقب لوکادیا را صاحب توپ کرد و او با یک ضربه گل نخست پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۷( پرسپولیس}: روی اشتباه مدافعین هوادار در محوطه جریمه خود، صادقی صاحب توپ شد و با جای گذاشتن یک بازیکن، توپ خودرا از میان دیگر مدافعین تیم حریف به طرف دروازه فرهانی فرستاد و گل دوم برای پرسپولیس ثبت شد.

دقیقه ۶۲ (پرسپولیس): روی ضد حمله پرسپولیسی‌ها صادقی با یک حرکت انفرادی توپ را از بیرون محوطه جریمه هوادار به سمت دروازه فرهانی زد که از بالای سر دروازه‌بان به گل تبدیل شد.

دقیقه ۸۳( هوادار): توپ در محوطه جریمه پرسپولیس به دست مدافع این تیم برخورد کرد که پنالتی اعلام شد و داریوش شجاعیان پشت توپ ایستاد و ضربه این بازیکن با برخورد به تیر دروازه؛ وارد گل بیرانوند شد.

کد خبر 602748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.