اتوبوس‌های کم‌آلاینده به بهبود کیفیت هوا در انگلستان کمک می‌کند

اتوبوس‌های کم‌آلاینده، کیفیت هوا را در انگلستان بهبود می‌بخشد و نقش موثری در کاهش زمان سفر و ارتباطات سبزتر دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اتوبوسرانی Go-Ahead از اضافه شدن ۹ اتوبوس برقی در شمال شرق انگلستان خبر داده است. این اتوبوس‌ها حاصل سرمایه‌گذاری دو میلیون پوندی و تأمین بودجه از سوی دولت بریتانیا برای اتوبوس‌هایی با آلایندگی بسیار پایین است.

گسترش اتوبوس‌های برقی جدید، امکان برقراری ارتباطات ترانزیتی سبزتر را فراهم کند، ازدحام جمعیت را کاهش می‌دهد و کیفیت هوا را در سراسر منطقه شمال شرق انگلستان بهبود می‌بخشد. سرمایه‌گذاری برای وسایل نقلیه پاک، نشان‌دهنده تعهد انگلیس برای برخورداری از یک ناوگان اتوبوس با کربن صفر تا سال ۲۰۳۵ است.

اتوبوس‌های کم‌آلاینده به بهبود کیفیت هوا در انگلستان کمک می‌کند

ویژگی‌های داخلی این اتوبوس‌ها مانند هواپیما است و از تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، نگهدارنده‌های شارژ بی‌سیم و دارای یواس‌بی و گزینه پرداخت بدون تماس، بهره می‌برد که توسط آن مسافران می‌توانند هزینه سفر را از طریق فروشگاه گوگل و اپل بپردازند.

ایجل فیتهام، مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی Go North East در این خصوص گفت: "امیدواریم با افزایش اتوبوس‌های بدون آلایندگی، شاهد تعداد افراد بیشتری باشیم که خودروهای خود را کنار می‌گذارند و از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند؛ در این صورت از ازدحام تردد خودروها در جاده‌ها کاسته می‌شود و کیفیت هوا بهبود می‌یابد."

بارونس ور، وزیر حمل‌ونقل بریتانیا در این مورد اظهار کرد: "استفاده از اتوبوس‌هایی با آلایندگی بسیار کم به شرکت‌هایی نظیر Go-Ahead این فرصت را می‌دهد تا ارتباطات سبزتر، کاهش ازدحام و بهبود کیفیت هوا را در سراسر کشور فراهم کنند."

کریستین شرایر، مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی Go-Ahead تصریح کرد: "اهمیت سفرهای پایدار در حال افزایش است که این موضوع منعکس‌کننده روند تغییرات آب و هوایی، دیجیتالی‌شدن، زندگی شهرنشینی و افزایش جمعیت است. فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی برای خطوط اتوبوس جدید، مدیریت ترافیک و بهبود ایستگاه‌های اتوبوس وجود دارد که همه این موارد به کاهش زمان سفر و قابلیت اطمینان از خدمات سفر کمک می‌کند. شرکت اتوبوسرانی ما با تشویق افراد به ترک خودروهای خود در منزل و بهبود خدمات، استفاده از اتوبوس را برای مسافران دلپذیرتر می‌کند."

اتوبوس‌های کم‌آلاینده به بهبود کیفیت هوا در انگلستان کمک می‌کند

کد خبر 602741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.