پیش‌بینی بیت کوین ۱۸ هزار دلاری

برای بیت‌کوین یک رفتار نوسانی بین محدوده ۱۸ هزار تا ۲۰ هزار دلار پیش‌بینی می‌شود؛ تازمانی‌که این رمزارز بین دو سطح مقاومت و حمایت مشخص شده وجود دارد، احتمال رفتار خنثی یا نوسانی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها مدتی است چنگی به دل نمی‌زند، نوسانات از آن گرفته شده و به محدوده تغییرات اندک رسیده است، با از دست دادن حمایت ۲۰ هزار دلاری و باقی ماندن زیر این سطح شاید بتوان گفت که احتمال افت بیت‌کوین تا محدوده ۱۸ هزار دلار با سرعت آهسته وجود خواهد داشت.

شاخص ترس و طمع بهبود سه واحدی داشته است اما همچنان در سطح ترس شدید باقی مانده است، دامیننس بیت کوین ۳۹.۶۴ رسیده که در حال از دست دادن قدرت بازار خود است، چند ماه پیش این عدد در سطح ۴۸ درصد قرار داشت، ارزش بازار رمزارزها زیر یک میلیارد دلار و حوزه دیفای برابر با ۴۴ میلیارد دلار است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۷۳۹ دلار

تغییرات: افت ۰.۲۵ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۶۲ دلار

تغییرات: رشد ۰.۵۴ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۶ دلار و ۴۰ سنت

تغییرات: افت ۰.۶۰ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۲۷ دلار

تغییرات: افت ۱.۳۷ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۹۲ دلار

تغییرات: افت ۰.۰۱ درصدی

سولانا (SOL): ۳۱ دلار و ۶۷ سنت

تغییرات: رشد ۰.۶۲ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۲۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۴۳ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۸۸۱ دلار

تغییرات: افت ۰.۵۵ درصدی

پولکادات (DOT): ۷ دلار و ۵۲ سنت

تغییرات: رشد ۲.۶۱ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۲۹ دلار

تغییرات: رشد ۰.۱۱ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۸ دلار و ۸۶ سنت

تغییرات: افت ۰.۲۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش‌بینی بیت کوین ۱۸ هزار دلاری

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار

مقاومت: ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار

پیش بینی: برای بیت کوین یک رفتار نوسانی بین محدوده ۱۸ هزار تا ۲۰ هزار دلار پیش بینی می‌شود، تا زمانی که بیت کوین بین دو سطح مقاومت و حمایت مشخص شده وجود دارد احتمال رفتار خنثی یا نوسانی را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۳۹.۶۴ درصد

پیش‌بینی بیت کوین ۱۸ هزار دلاری

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. )

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۹۰۴ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۴ میلیارد دلار

پیش‌بینی بیت کوین ۱۸ هزار دلاری

شاخص ترس و طمع

شاهد رشد سه واحدی شاخص ترس و طمع و دستیابی به محدوده ۲۳ واحد هستیم که بیانگر کاهش میزان ترس در بازار نسبت به روز گذشته است. اما همچنان وضعیت ترس شدید قرار داریم.

پیش‌بینی بیت کوین ۱۸ هزار دلاری

کیف پول اتریوم کمدین آمریکایی به ارزش ۱۸۵ هزار دلار پس از حراج خیریه NFT هک شد

طبق گزارش کوین دسک، کیف پول اتریوم بیل موری، کمدین سرشناس آمریکایی، ساعتی پس از دریافت وجوه حاصل از یک حراج خیریه NFT، هک شده است. در این حراج خیریه NFT که با الهام از زندگی او برگزار شده بود، ۱۱۹.۲ اتریوم به ارزش حدود ۱۸۵,۰۰۰ دلار جمع‌آوری شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که هکر وجوه دزدیده شده را به یک آدرس مرتبط با صرافی بایننس و یونین چین (Union Chain) منتقل کرده است. قرار بود درآمد حاصل از این حراج برای مراقبت پزشکی از یک دختر سه‌سال صرف شود که از یک بیماری صعب‌العلاج رنج می‌برد. گفتنی است یکی از کاربران صرافی کوین بیس ۱۲۰ اتریوم را به حساب این خیریه واریز کرده است تا جایگزین مبلغ به سرقت رفته باشد.

هک شدن حساب توییتری شرکت PwC و انتشار تبلیغ کلاهبرداری ریپل

حساب رسمی توئیتر شرکت پرایس واترهاوس کوپرز (PwC) هک و سپس یک تبلیغ کلاه‌برداری مرتبط با ریپل در این حساب منتشر شد. این کلاهبرداری در حال تبلیغ یک رویداد بزرگ با عکس برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل بود. این توییت حاوی لینکی بود که قصد داشت قربانیان احتمالی را به ارسال ارزهای دیجیتال خود ترغیب کند. پیش از این نیز چند حساب تأییدشده توئیتر هک و این تبلیغ در آن‌ها منتشر شده بود.

روزانه بیش از ۷۰ هزار آدرس جدید به شبکه اتریوم اضافه می‌شود

بر اساس داده‌های اتراسکن، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد شبکه اتریوم پس از رشد ۲.۲ میلیونی در یک ماه گذشته، در دوم سپتامبر (یازدهم شهریور) به بیش از ۲۰۴.۵ میلیون آدرس رسیده است. در واقع، طی یک ماه گذشته، به‌طور متوسط روزانه بیش از ۷۰,۰۰۰ آدرس جدید به شبکه اتریوم اضافه شده است. با این حال، این آدرس‌های جدید لزوماً نشان‌دهنده فعال‌بودن یا افزایش تعداد افراد منحصربه‌فرد در شبکه نیستند؛ به این دلیل که هر سرمایه‌گذار می‌تواند چندین آدرس کیف پول اتریوم در اختیار داشته باشد.

دولت اندونزی بورس ارزهای دیجیتال را تا پایان سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی می‌کند

خبرگزاری «دیل‌استریت‌ایژیا» به نقل از معاون وزیر تجارت اندونزی، جری سامبواگا، گزارش داده که دولت اندونزی در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بورس ارزهای دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۲ است. وزیر تجارت اندونزی نیز در حاشیه اجلاس بین‌المللی «NXC ۲۰۲۲» توضیح داد که ابتکار بورس ارزهای دیجیتال بخشی از تلاش‌های دولت برای حافظت از مصرف‌کنندگان در میان افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال است.

طبق گزارش‌ها، ابتدا قرار بود بورس ارزهای دیجیتال اندونزی در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شود، اما به‌دلیل وجود مشکلاتی به تعویق افتاد. دولت اندونزی اجازه مبادله ارزهای دیجیتال را به‌عنوان کالا می‌دهد، اما هنوز آنها را به‌عنوان ابزار پرداخت به رسمیت نمی‌شناسد.

سقوط قیمت توکن‌هایی مانند لونا به سود ارزهای دیجیتال است

ویتالیک بوترین در مصاحبه‌ای با ستون‌نویس سابق بلومبرگ گفته که سقوط قیمت‌ها برای آشکارشدن نقاط ضعفی که از ابتدا در پروژه‌ها وجود داشته‌اند، خوب است. وی می‌گوید فروپاشی توکن بومی صادرکننده استیبل کوین تِرا نمونه‌ای از سقوط قیمت است که مدل‌های کسب‌وکار بی‌ثبات را آشکار می‌کند.

بوترین عقیده دارد که نوسانات ارزهای دیجیتال در میان‌مدت تا سطح نوسان دارایی‌های سنتی کاهش می‌یابد.

نقشه بازار

پیش‌بینی بیت کوین ۱۸ هزار دلاری

کد خبر 602633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.