۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
پیش‌بینی بازار طلا در روزهای آتی

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: به نظر می‌رسد تا چند روز آینده شاهد نوسان در بازار باشیم که این تغییرات قیمتی مقطعی و جزئی است، به طوری که ممکن است حتی روند کاهشی نیز داشته باشد.

هوشنگ شیشه‌بران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اقدامات اخیر بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز باعث تثبیت نسبی در قیمت طلا و سکه شده بود اما با اندک نوسان قیمتی در بازار ارز، طبیعتاً قیمت طلا و سکه نیز افزایش می‌یابد.

وی افزود: به نظر می‌رسد تا چند روز آینده شاهد نوسان در بازار باشیم که این تغییرات قیمت مقطعی و جزئی است، به طوری که ممکن است قیمت‌ها حتی روند کاهشی نیز داشته باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با بیان اینکه بازار طلا همچنان با رکود شدید مواجه است، گفت: در محرم و صفر با تعطیلی مراسم، مردم رغبت چندانی به خرید طلا نشان نمی‌دهند و همین موضوع باعث تثبیت قیمت و حتی کاهشی شدن روند قیمت‌ها شده است.

شیشه‌بران با بیان اینکه با احیای برجام شوک چندان قوی به بازار وارد نمی‌شود، گفت: نتیجه مثبت مذاکرات می‌تواند نگرش خوبی نسبت به کاهش قیمت طلا داشته باشد اما باعث شکسته شدن یک‌باره قیمت‌ها نخواهد شد.

به گزارش ایمنا، از دوازدهم شهریورماه بازار طلا و سکه نوسان قیمتی نسبتاً رو به افزایشی را به خود گرفته است، به طوری که قیمت هر نیم سکه از هفت میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به هشت میلیون تومان، قیمت هر ربع سکه از چهار میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به پنج میلیون تومان و قیمت هر عدد سکه یک گرمی از سه میلیون به سه میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده است.

کد خبر 602561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.