ترکیب احتمالی سپاهان در دربی ۷۱

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف همشهری خود می‌رود که با توجه به شکست در بازی قبل، به احتمال زیاد تغییراتی در ترکیب اصلی خود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان پس از اینکه نخستین شکست فصل را با دریافت گل ثانیه‌های پایانی از فولاد متحمل شد، پا به دربی اصفهان می‌گذارد. «مورایس» در این دیدار جلال‌الدین علیمحمدی و محمد کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و مانند بازی‌های قبل با کمبود نفر در خط هافبک مواجه خواهد بود؛ با این حال در سایر خطوط همه نفراتش را در اختیار دارد و در هر بازی در خطوط حمله و دفاع دست به تغییراتی زده است، امری که احتمالاً برابر ذوب‌آهن نیز شاهد آن خواهیم بود.

نیازمند در سومین بازی به دنبال اولین کلین شیت

دو بازی ابتدایی پیام نیازمند برای سپاهان در این فصل خوش‌یمن نبود و یک تساوی و یک شکست حاصل کار سپاهان در این دو بازی مقابل گل‌گهر و فولاد بود. نیازمند که در این دو بازی با دریافت سه گل کلین شیت نداشته، امیدوار است در سومین حضور خود در چارچوب طلایی‌پوشان اولین کلین را آن هم در دربی جشن بگیرد.

در انتظار خروج نیلسون جونیور از ترکیب ابتدایی

قلب دفاعی سپاهان در این دو بازی آخر، پاشنه‌آشیل این تیم بوده است و احتمالاً برابر ذوب‌آهن تغییراتی در خط دفاع انجام شود. «نیلسون جونیور» در هر دو بازی که در این فصل برای سپاهان فیکس بازی کرده، برابر نساجی و فولاد اشتباه منجر به گل داشته است و به طور منطقی پس از اشتباه بازی قبل باید از ترکیب ثابت خارج شود. در صورت خروج او به احتمال زیاد محمد دانشگر و رناتو داسیلویرا، مدافعان مرکزی سپاهان باشند و میلاد زکی‌پور و رامین رضائیان مانند دو بازی اخیر دو دفاع کناری سپاهان خواهند بود. با آمادگی خوبی که زکی‌پور از خود نشان داده است به نظر می‌رسد نورافکن اگر هم به ترکیب ثابت برسد، در پست دفاع چپ حضور نخواهد داشت.

مثلث ثابت هافبک‌ها در مرکز میدان

با توجه به صحبت‌های مورایس درباره یاسین سلمانی، او حتی با وجود اشتباه منجر به شکست در بازی قبل به احتمال فراوان برابر ذوب‌آهن در ترکیب ثابت حفظ خواهد شد و در کنار مانوئل فرناندز زوج هجومی خط هافبک سپاهان را تشکیل می‌دهند. عقب‌تر از آن‌ها نیز مسعود ریگی بازی خواهد کرد که در این فصل فوق‌العاده روی فرم است و عملکرد چشم‌نوازی در ترکیب سپاهان به نمایش می‌گذارد. در خط هافبک با مصدومیت کریمی و علیمحمدی، سپاهان تنها می‌تواند نورافکن یا حتی احمدزاده را به عنوان گزینه جانشین داشته باشد.

نیمکت‌نشینی محتمل کامسوبا

آنچه از الویس کامسوبا در دو بازی اخیر دیدیم عملکردی به مراتب ضعیف بود و مشخص نیست دلیل فیکس بازی کردن او در بال چپ خط حمله سپاهان چیست. اگر منطق حاکم باشد، کامسوبا نیز مانند جونیور مقابل ذوب‌آهن فیکس نخواهد بود و علی‌نژاد که اتفاقاً عملکرد خوبی در دو بازی اول داشت به ترکیب ثابت بازمی‌گردد. در وینگر راست نیز به نظر از بین احمدزاده و حسینی، نوبت حسینی باشد که در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد. تنها گزینه نوک خط حمله سپاهان نیز کسی نیست جز شهریار مغانلو که در دربی اصفهان به دنبال ثبت اولین گل این فصل خود است.

ترکیب احتمالی سپاهان در دربی شماره ۷۱ اصفهان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، رامین رضائیان، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو

کد خبر 602464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.